Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندانی فراری دستگیری شد. زندانی فراری متهم به قتل است. زندانی فراری سال ۱۳۹۷ هنگام انتقال فرار میکند. زندانی فراری سال ۱۳۸۸ دست به قتل میزند. زندانی فراری فردی به نام احمد خان را به قتل میرساند.

جواد مراونه اظهار کرد: هشتم خرداد ماه سال ۱۳۸۸ فردی به هویت احمد خان هیکی توسط فردی به هویت معلوم بوسیله سلاح گرم به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل فراری پس از ۳ سال در چنگال قانون گرفتار شد

به گزارش رکنا، وی افزود: شخص قاتل در آن زمان دستگیر و روانه زندان اهواز شده و در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ توسط مأموران بدرقه تهران برای اعزام به زندان به هنگام انتقال به صورت مسلحانه توسط افراد ناشناس از دست مأموران فرار و متواری شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای قاتل در یکی از مناطق شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 حمله مسلحانه به ماموران بدرقه در تهران

مراونه تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهم، یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه یک تیغه خشاب و ۱۹ عدد تیر جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک ضمن اشاره به اینکه متهم دستگیر شده تحت الحفظ به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: شرارت و حمل سلاح خط قرمز پلیس است و بی شک با شدت و قاطعیت با مخلان امنیت برخورد می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث زندانی فراری دستگیری زندانی فراری قاتل زندانی فراری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد قیمت دلار کیمیا حسینی تست روانشناسی تصویری تست روانشناسی اضطراب زندانی فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد به مردانی که در سن جنگیدن قرار دارند اما در خارج از اوکراین زندگی می‌کنند خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دولت اوکراین اعلام کرد به مردان اوکراینی خارج از کشور که در سن سربازی قرار دارند، خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

مقامات اوکراینی تا کنون گام‌های زیادی برای افزایش تعداد سربازان ارتش این کشور برداشته‌اند و اخیراً گشت‌های مرزی را شدیدتر کردند تا سربازان فراری را که قصد گریز از کشور دارند، بازداشت کنند.

حال کی‌یف طرحی اعلام کرده که هدف آن مردان اوکراینی خارج از این کشور است. دولت اوکراین اعلام کرد سفارتخانه‌های این کشور از صدور پاسپورت جدید و ارائه دیگر خدمات کنسولی به افرادی که در سن سربازی قرار دارند، خودداری خواهد کرد.

با آغاز جنگ اوکراین، کی‌یف مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله را از خروج از کشور منع کرد؛ اما در آن زمان برخی افراد در خارج از مرزهای اوکراین بودند و بسیاری هم تا کنون به روش‌های غیرقانونی از اوکراین گریخته‌اند.

«دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین در این باره گفت: «امروز کسانی هستند که در سن سربازی قرار دارند و با خروج از کشور، نشان داده‌اند که برای آن ارزشی قائل نیستند. بعد این‌ها می‌آیند و می‌خواهند از همین کشور خدمات بگیرند. این طور که نمی‌شود. کشور ما در جنگ است.»

در حال حاضر حدود ۸۶۰ هزار مرد اوکراینی در خارج از مرزهای این کشور در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. هدف کی‌یف از محروم‌کردن آن‌ها از خدمات کنسولی این است که بخشی از کمبود نیروی نظامی خود را جبران کرده و آن‌ها را وادار به بازگشت به اوکراین کند. با این حال، منتقدان این طرح باور دارند چنین اقداماتی نتیجه محسوسی در تعداد سربازان ارتش نخواهد داشت و تنها دستاورد آن ایجاد تفرقه میان اوکراینی‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند