Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مدیران ستادی، لغو دریافت مجوز برای انجام معاملات بالای ۴۰ میلیارد تومان از هیئت مدیره شرکت ملی نفت را ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از شانا، محسن خجسته مهر در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مدیران ستادی، لغو دریافت مجوز برای انجام معاملات بالای ۴۰ میلیارد تومان از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت را به‌منظور تسهیل امور و سرعت بخشی به فرآیند تکمیل طرح‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از ابلاغیه آمده است: «نظر به موافقت وزیر محترم نفت با درخواست این شرکت مبنی بر لغو دریافت مجوز برای انجام معاملات بالای ۴۰ میلیارد تومان از هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، ضمن ضرورت رعایت سیاست‌ها، برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت ملی نفت ایران در تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای، به‌منظور سرعت بخشی به فرآیند اجرا و تکمیل پروژه‌ها، ابلاغیه فوق با رعایت موارد ذیل لغو می‌شود:

۱- همه شرکت‌ها/ مدیریت‌ها و واحدهای تابعه مکلف‌اند فرآیندهای اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که اهداف تولیدی در اولویت قرارگرفته و از تعریف طرح‌ها و پروژه‌های فاقد اولویت اجتناب کنند.

۲- لازم است فرآیند بررسی، تصویب، کنترل و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در قالب یک برنامه زمان‌بندی منظم و در چارچوب اعتبارات مصوب هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران انجام شود. شرکت‌های تابعه مکلف‌اند در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها با اعمال نظارت صحیح اهداف تعیین‌شده توسط هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت را رعایت کنند.

۳- رعایت اصل صرفه‌جویی و مصرف بهینه منابع اعتباری و مدیریت هزینه‌ها با توجه به محدودیت منابع مالی در شرایط موجود الزامی است.»

 

بیشتر بخوانید: هیچ‌گونه آتش‌سوزی در سکوی ۱۶ اتفاق نیفتاده است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: محسن خجسته مهر شرکت ملی نفت وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت ملی نفت وزارت نفت شرکت ملی نفت ایران طرح ها و پروژه هیئت مدیره شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد

عادل شهرزاد روز شنبه در حاشیه بازگشت هیات اعزامی تجاری و اقتصادی استان هرمزگان از چین، با اشاره به ماموریت‌های استان در اقتصاد دریامحور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساخت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای هیات هرمزگانی در سفر به چین بیان کرد: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای و همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: این سفر در قالب پنج گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از ۲ نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه‌ صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه‌ به‌ اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است درنظر داریم مراودات اقتصادی را میان ۲ کشور ایران و چین تقویت کنیم؛ از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندرخمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی دراین طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم