Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

محمدحسین عراقی‌زاده درباره شکست ۶ بر ۳ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل مقاومت البرز، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به مجموعه تیم مقاومت بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. بازیکنان ما دچار غرور کاذب شده بودند و در نیمه اول قافیه را باختند.

«در اصل، کل بازی را در نیمه اول باختیم و بازی در نیمه دوم مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی تنبیه شدند تا بدانند نام‌ها و عناوین در زمین امتیاز نمی‌گیرند؛ بلکه هر تیم مزد تلاش داخل زمین را می‌گیرد. البته با در اختیار داشتن این کادر و این بازیکنان، قطعاً اعتقاد داریم که آنها همچون دور رفت مرتکب چنین اشتباهاتی نخواهند شد.گیتی‌پسند شکست خورد، مس سونگون به صدرنشینی «نه» گفت

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به تداوم یکه‌تازی تیم فوتسال این باشگاه خاطرنشان کرد: با درایت محمد کشاورز و داشتن بازیکنانی که حرفه‌ای فکر می‌کنند، تا پایان هفته پانزدهم در صدر جدول قرار داریم که این نشان‌دهنده کیفیت بالای تیم ماست. از این به بعد نیز با درایت آنها، به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهیم و این بازی را فراموش می‌کنیم. این شکست صرفاً به تجربیات‌مان اضافه خواهد کرد.

عراقی‌زاده درباره قضاوت ابراهیم محرابی افشار تصریح کرد: از محرابی افشار که احترام خاصی برای او قائلم، انتظار بیشتری داشتم. با این حال محرابی افشار شرایط روحی مناسبی برای اداره این دیدار را نداشت و تمرکز او در لحظاتی از بازی از دست رفت. این داور اشتباهات تأثیرگذاری در زمان‌هایی از بازی داشت و در لحظاتی که داور دوم (رودساز) نیز بسیار پُراشتباه بود، محرابی افشار نتوانست در گرفتن تصمیمات درست به او کمک کند.لک: داوران فوتسال با بازیکنان اسم و رسم‌دار مماشات می‌کنند

وی با تمجید از داور دیدار گیتی‌پسند مقابل مقاومت البرز بیان کرد: ما همچنان به محرابی افشار به‌عنوان یک داور بین‌المللی احترام می‌گذاریم و معتقدیم او یک سرمایه ملی است. فیلم اشتباهات داوری را در اختیار کمیته داوران و رسانه‌ها قرار خواهیم داد. امیدواریم تصمیمات اشتباه داوری در ادامه رقابت‌ها، در نتایج تیم‌ها مؤثر نباشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال محرابی افشار گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین