Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:23:07 GMT

عرضه يک ميليون تني 64 شرکت سيماني؛ 11 دي

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۰۰۴

خبرگزاری آریا-تالار سیمان بورس کالای ایران، امروز 11 دی ماه میزبان عرضه یک میلیون و 10 هزار و 788 تن انواع سیمان تیپ یک و دو از سوی 64 شرکت است.
به گزارش خبرگزاری آریا، بورس کالا، 929 هزار و 588 تن از این عرضه‌ها از نوع تیپ 2ژ 42 هزار تن از نوع سیمان تیپ 1-425، 30 هزار و 200 تن از نوع سیمان تیپ 1-325 و 9 هزار تن از نوع سیمان تیپ 1-525 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت‌های سیمانی که امروز عرضه خواهند داشت به ترتیب بالاترین حجم عرضه شامل شرکت‌های سیمان تهران، آبیک، هرمزگان، ساوه، سپاهان، شاهرود، مازندران، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، شرق، بجنورد، ایلام، خزر، فارس نو، فیروزکوه، فراز فیروزکوه، پیوند گلستان، ممتازان کرمان، مجتمع سیمان غرب آسیا، کرمان، داراب، نیزار قم، نائین، اردستان، غرب، صنایع سیمان گیلان سبز، صنایع سیمان شهرکرد، شمال، عمران انارک، خوزستان، صنایع سیمان نهاوند، منددشتی، زاوه تربت، گروه صنعتی ومعدنی سیمان تجارت مهریز و قائن هستند.
همچنین شرکت‌های سیمان صوفیان، دشتستان، ارومیه، دورود، باقران، آرتا اردبیل، زنجان، آذر آبادگان خوی، توسعه گستر هلال خاورمیانه (سیمان مارگون)، ساروج اصفهان، کیاسر، لار سبزوار، کویر کاشان، خمسه، فارس، خاش، زابل، کاوان بوکان، خاکستری نی ریز، کردستان، بین المللی ساروج بوشهر، سپهر قیر و کارزین، کارون، توسعه ماهان کرمان، استهبان، قشم، جوین، یاسوج و آباده نیز محصول خود را روی تابلو خواهند برد.
معاملات 23 میلیون تنی در بورس کالا
از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا که به تاریخ 9 خرداد ماه بر می‌گردد درمجموع 28 میلیون و 990 هزار و 858 تن سیمان در بورس عرضه و 23 میلیون و 669 هزار و 77 تن به ارزش بیش از 113 هزار و 301 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته است. به گواه آمار با عرضه‌های مستمر و پر حجم شرکت‌های سیمانی در بورس کالا، شاهد ثبات قیمت این محصول

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اقتصادی شرکت های سیمان صنایع سیمان سیمان تیپ بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت