Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@10:50:26 GMT

هالند: فصل بعد در اسپانیا خواهم بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۰۱۳

هالند: فصل بعد در اسپانیا خواهم بود

به گزارش ایرنا، مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی نروژ یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که مشتریان زیادی در فوتبال اروپا دارد.

درخشش وی طی ۲ سال اخیر در دورتموند موجب شد تا غول‌های فوتبال اسپانیا و انگلیس در تلاش برای جذب وی باشند. در همین راستا مذاکرات باشگاه‌های معتبر اروپایی با مدیر برنامه‌های وی از چند ماه قبل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند تاکنون در ۷۵ بازی برای زنبورها موفق به زدن ۷۶ گل شده تا رکوردی عالی را از خود بر جای بگذارد.

باشگاه‌های خواهان این مهاجم می‌توانند در تابستان با پرداخت ۷۵ میلیون یورو، بند آزادسازی را فعال کنند. البته هالند دستمزد بالایی نیز دارد.

این مهاجم که برای گذراندن تعطیلات تابستانی در اسپانیا حضور دارد در پاسخ به سوالات متعدد هواداران اعلام کرد که فصل آینده در اسپانیا بازی خوهد کرد.

مدیران باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا مذاکرات متعددی با مدیر برنامه‌های هالند داشته‌اند اما با توجه به شرایط بحرانی مالی بارسلونا به‌نظر می‌رسد رئال شانس بیشتری برای جذب این مهاجم توانمند داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانیا رئال مادرید بارسلونا ارلینگ هالند اسپانیا بارسلونا بورسیادورتموند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم