Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا رحیمی‌نسب روز شنبه در نشست شورای امور ایثارگران استان بوشهر افزود: ارتقای ایثارگران توانمند در شیوه پلکانی به معنی این نیست که کارمندی ادعای مدیرکلی کند بلکه این افزایش رتبه باید به صورت مرحله‌ای و متناسب با ظرفیت آنان صورت گیرد.

وی بیان کرد: در این راستا با طراحی یک سامانه، ایثارگران نظام اداری شناسایی و برای استفاده از ظرفیت آنها اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی‎ نسب ادامه داد: همچنین باید گروهی متشکل از ایثارگران استان‌‏ها در مرکز ایجاد شود تا بتوانند به خوبی به اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران کمک کنند.

  رئیس مشاوران وزیران در امور ایثارگران  افزود: ایثارگران با مشکلات مختلفی مواجه هستند و قرار نیست که در طرح توانمندسازی به همه مشکلات آنان پرداخته شود بلکه در این طرح اولویت اصلی با شناسایی، جذب و آموزش آنان است.

بازرس شورای مشاوران وزیران در امور ایثارگران و رئیس بازرسی طرح توانمندی ایثارگران نیز گفت: اینکه در برخی از ادارات نیروهای ایثارگر به عنوان مشاور و ضربه‎گیران مدیران باشند زیبنده نیست و باید از توانمندی‌‎های آنان به نحو مطلوبی استفاده شود.

عباسعلی مرزبان افزود: ایثارگران باید الگویی به تمام معنا در دستگاه‌‎های اداری باشند زیرا ایثاگری تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نیست و باید با سیره و رفتار خود برای دیگران الگو باشند.

وی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت مرکزهای دانشگاهی و علمی زمینه برای ارتقای سطح ایثارگران فراهم شود و از توانایی‌‎های آنان در دستگاه‎‌های اجرایی بخوبی استفاده شود.

مرزبان افزود: اگر قرار است فرزند شهید، ایثارگر یا جانبازی ارتقا پیدا کند باید تخصص و تعهد لازم را داشته باشد زیرا در غیر این صورت امکان ارتقای آنان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در امور ایثارگران نگاهی به جناح‎ آنان وجود ندارد زیرا نگاه در حوزه ایثارگران و استفاده از توانایی‌های آنان با نگاه‌‎های فراجناحی و اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی است.

مرزبان ادامه داد: در موضوع تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری نیز کارگروهی تشکیل شد تا با ورود به دستگاه‌ها این مهم تا حصول نتیجه دلخواه پیگیری شود.

در این آیین یوسف دشتی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در استان بوشهر به عنوان رئیس هماهنگی توانمندسازی ایثارگران  و رسول رستمی به عنوان نماینده توانمندسازی ایثارگران معرفی شدند.

برچسب‌ها بوشهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران بوشهر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثارگران امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان