Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز بابیان این که یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوار‌های اسیب دیده مسئله سوءتغذیه است، گفت: طی ۹ ماهه امسال ۴۰۰ میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی این استان برای شناسایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، گفت: ۵۰۰ کودک آسیب دیده کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت کردند.

فلاح قنبری با تأکید بر این که تهیّه سبد‌های حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود گفت: ارزش هر سبد غذایی توزیع‌شده بین مشمولان طرح ۱۰۰ هزارتومان است.

او گفت: پس از شارژ ماهانه کارت، سرپرست خانوار‌های مشمول طرح می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده سبد حمایت غذایی را دریافت کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز به اجرای طرح هم‌سفره باهدف تلاش در راستای رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان آسیب دیده که سرپرستان آنان توانایی مالی کافی را ندارند اجراشده است.

فلاح قنبری با اشاره به این‌که این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده آسیب دیده را نیز در دست اجرا دارد، گفت: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی آسیب دیدگان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت آسیب دیدگان است.

انتهای پیام/ ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سوءتغذیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس