Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:47:30 GMT

دروازه‌بان استقلال خبر بازداشتش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۳۹۶

دروازه‌بان استقلال خبر بازداشتش را تکذیب کرد

به گزارش ایرنا، «رشید مظاهری» که فصل جنجالی و پرحاشیه‌ای را در استقلال سپری می‌کند، امروز نیز خبری در خصوص او منتشر شد. در این خبر آمده بود که به دلیل شکایت مدیر برنامه سابقش، در کلانتری تجریش به سر می‌برد اما دروازه‌بان استقلال در این خصوص با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در این باره نوشت:  

هرگونه خبری که در مورد من باشد، همه را تکذیب می‌کنم و این حاشیه‌ها دیگر برایم خسته کننده شده است. حتماِ حتما این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و از طریق مراجع قضایی شکایت می‌کنم. به خدا دیگر خسته‌شدم؛ حداقل اجازه بدهید کنار خانواده ام راحت باشم.

مظاهری در روزهای اخیر با تیم استقلال و کادرفنی این تیم نیز وارد حاشیه جدیدی شده و قرار است امروز در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شود. 

برچسب‌ها استقلال ایرنا محمد رشید مظاهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال ایرنا محمد رشید مظاهری استقلال ایرنا محمد رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان