Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:09:07 GMT

«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری منتشر شد + صوت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۷۲۹

«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری منتشر شد + صوت

آهنگ «سرحال» همزمان با سالروز تولد ایرج خواجه امیری و با آهنگسازی بهنام خدارحمی منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سرحال» با صدای حسین خواجه امیری(ایرج) قطعه‌ای ارکسترال است که تنظیم آن برای ارکستر توسط بهنام خدارحمی انجام شده است. این قطعه امضای هنرمندی است که برای ماندگاری صدای خاطره‌انگیزش پایانی و انقضایی نیست و بر این باور است که هنرمند تا زمانی که زنده است و  مخاطبش طلب می‌کند، لبریز از هنر خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاد مهیار فیروز بخت (تکنواز ویلن)،کوشا صرافی گهر، علی جعفری، امیر فیروز بخت، سینا جهان آبادی(ویلن) پیام طونی و کوشا صرافی گهر (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی( ویلنسل)، عادل اصغرزاده(کنترباس)، حسین میرزایی(هورن)، حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، بهنام خدارحمی(پیانو)، محمد دلنوازی(بربط)، محمدرضا محمدی (قانون)، امید امیری (تار)، فرزاد قیصری پور(تیمپانی)، مژگان محسنی(مثلث)، بهراد بیات(زنبورک) و بابک خواجه نوری(تنبک و دایره) نوازندگی این قطعه ی تمام آکوستیک و ارکسترال را بر عهده داشته‌اند.

سرحال در شرکت بین المللی «صدای دنیای هنر» تهیه و تولید شده و امیراحسان فدایی و محمد بکرانی مدیران اجرایی این پروژه ارکسترال بوده‌اند.

حسین خواجه‌امیری روز 11 دی 1311  متولد شد. وی با نام ایرج شناخته می‌شود و با لقب «پهلوان آواز» در میان هوادارانش مشهور است.

احتمال لغو کنسرت ها در تالار وزارت کشور / کنسرت ماکان، یاسینی و صادقی در هاله‌ی ابهاممهمترین کنسرت‌های پاپ در هفته جاری / از ماکان بند پر طرفدار تا هوروش بند و تبعات پلی بکرضا صادقی: به استانبول آمدم و برمی‌گردم / تردید در فروش کامل بلیت های این کنسرتکنسرت حجت اشرف زاده در اسپیناس پالاس به روایت عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی خواجه امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

دیگر خبرها

  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت