Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج که اردیبهشت ماه ۹۵ به ریاست فدراسیون فوتبال ایران رسید، ۹ ماه بعد در بهمن ماه همان سال عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد و توانست یکی از کرسی‌های این کمیته را برای خود کند.

پس از انتخاب تاج و حتی قبل از آن همیشه سؤالی مطرح بوده است مبنی بر اینکه «چرا فیفا از بازیکنان قدیمی ایران در کمیته‌های خود استفاده نمی‌کند؟».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاگری علی کریمی از آنچه در سال ۹۵ گذشت، قطعاً می‌تواند پاسخی مناسب برای این سؤال باشد.

کریمی که از کارشناس‌های برنامه ۱۱ است در قسمت اخیر این برنامه با اشاره به مسئله معرفی افراد برای کسب کرسی‌های بین‌المللی در کمیته‌های AFC و فیفا درباره نحوه حضور مهدی تاج در کمیته مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال گفت: «آن زمان فیفا نامه زده و نظرشان روی مهدی مهدوی‌کیا بود، اما آقای تاج خودش را معرفی کرده است. امیدوارم فیفا از تجریبات ایشان – مهدی تاج – استفاده کامل را ببرد».

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب

 محمد شعبانپور که صداپیشه شخصیت نوک خراب در برنامه مهمونی است، می‌گوید اساساً متنی وجود ندارد و آنها همین طور فی البداهه حرف می‌زنند و فیلمبرداری می‌شود! شعبانپور از هوش و توانایی بالای هوتن شکیبا صداپیشه کاراکتر بچه نیز گفته است. اظهارات شعبانپور را می‌بینید و می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # تلویزیون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران