Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@21:18:07 GMT

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر از مقداد آی تی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۴۱۰۷

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر از مقداد آی تی

شاید در دهه‌های گذشته هیچ کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد که روزی بتوان، قوی‌ترین سیستم‌های کامپیوتری را در ابعاد بسیار کوچک و نازک، داخل یک کیف کوچک حمل کرد! امروزه لپ‌تاپ‌ها بسیاری از کارهای ما را ساده‌تر کرده‌اند. با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و خانه‌نشین شدن اکثر مردم، بیشتر کارها به صورت آنلاین و دورکار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این روی، داشتن یک سیستم خوب تبدیل به واجبات شده است. از آنجایی که جمع کردن یک سیستم کیس کار آسانی نبوده و نیاز به تجربه و تخصص دارد، خرید لپ تاپ یکی از آسان‌ترین و بهترین روش‌ها به شمار می‌آید.

با استفاده از لپ‌تاپ می‌توان کارهای مختلف و متعددی انجام داد. افراد زیادی فقط با خرید لپ تاپ و تمرین و پشتکار توانسته‌اند به عنوان یک فریلنسر موفق در زمینه‌های متعدد ترجمه، تایپ، طراحی گرافیک، طراحی وب و... درآمدهای قابل توجهی کسب کنند. از طرفی دیگر، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه هم به یک سیستم خوب و سبک برای انجام کارهایشان نیاز دارند. اما تنها مشکلی که اکثر افراد برای خرید لپ‌تاپ دارند، قیمت بسیار بالای آن است. چرا که تا چند سال گذشته و پایین بودن قیمت ارز، با ۳ میلیون تومان امکان خرید بهترین لپ‌تاپ بازار فراهم می‌شد. اما متاسفانه امروزه یک صفر جلوی قیمت تمام محصولات اضافه شده است و برای خرید لپ تاپ سطح متوسط دست کم نیاز به ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است.

معمولا در شرایط فعلی، خرید لپ تاپ به صورت نقدی برای بیشتر مردم امکان‌پذیر نبوده و کار بسیار سختی است. در چنین شرایطی، بهترین راه ممکن خرید لپ تاپ به صورت اقساطی است. در این روش، هر فردی با پرداخت یک مبلغ پیش پرداخت و با استفاده از دسته چک می‌تواند با پرداخت مبلغ ماهیانه، صاحبت بهترین لپ‌تاپ‌های روز دنیا نظیر لپ تاپ دل، لپ تاپ ایسر، ایسوس و سایر برندها شود. در روش خرید لپ تاپ به صورت اقساطی، از آنجایی که کل مبلغ یک جا پرداخت نمی‌شود هیچ فشار مالی روی فرد خریدار وارد نمی‌شود. در نتیجه می‌توان بدون مشکل خاصی، اقدام به خرید بهترین لپ‌تاپ های روز دنیا کرد.

چه زمانی نیاز به خرید لپ‌تاپ داریم؟

گاهی اواقت ممکن است یک لپ تاپ قدیمی داشته باشیم که باتری آن به طور کامل فاسد شده و از لحاظ پردازشی هم توان و قدرت بالایی ندارد. مثلا فرض کنید یک لپ تاپ ایسر بسیار قدیمی دارید که CPU بسیار ضعیف و مقدار رم کمی دارد. بدون شک با چنین سیستمی نمی‌شود حتی کارهای عادی و بسیار ساده را انجام داد، چه برسد به کارهای کاملا تخصصی و اجرای نرم‌افزارهایی که نیاز به سیستم قوی دارند. در چنین شرایطی، شما نیاز به خرید لپ تاپ جدید و کنار گذاشتن سیستم قدیمی‌تان خواهید داشت. مثلا اگر همچنان علاقه به برند ایسر داشته باشید، می‌توانید یک لپ تاپ ایسر کاملا نو را خریداری کنید که از سیستم پردازشی عالی برخوردار بوده و ساخت سال ۲۰۲۱ است.

افراد زیادی برای کارهای تحصیلی، شغلی و... نیاز به ارتقا لپ‌تاپ شان هستند. چرا که به مرور زمان تمام نرم‌افزارها تغییر کرده و به‌روزرسانی می‌شوند و در نتیجه نیاز به یک سیستم قوی برای پردازش و اجرا دارند. در چنین شرایطی، شما نیاز به خرید لپ تاپ جدید و بسیار قوی خواهید داشت. از آنجایی که لپ‌تاپ مورد علاقه‌تان هزینه‌ی نسبتا بالایی خواهد داشت، ممکن است پرداخت نقدی آن برایتان کار آسانی نباشد. البته فقط شما این شرایط را ندارید و خرید لپ‌تاپ عالی و گران‌قیمت تقریبا برای اکثر مردم، با بالاتر رفتن قیمت ارز کار بسیار سختی شده است. اما با استفاده از روش‌های خرید اقساطی می‌توان این کار را به راحتی انجام داد.

چه انتظاراتی از لپ تاپ ایسر خود داریم؟

قبل از این که بخواهید اقدام به خرید لپ تاپ بکنید، حتما نیازها و انتظاراتتان را از سیستمی که قرار است خریداری کنید را روی کاغذ یادداشت بکنید. برای مثال، آیا می‌خواهید لپ‌تاپ‌تان سبک باشد یا صفحه‌ی نمایشگر بزرگی داشته باشد؟‌ آیا لپ‌تاپ را برای کارهای مهندسی و یا طراحی می‌خواهید یا صرفا برای انجام امور ساده‌ی دانشگاهی به آن نیاز دارید؟ تمام این جزئیات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین لپ‌تاپ مدنظرتان را انتخاب کنید. گاهی اوقات در نظر گرفتن چنین موارد مهمی به شما کمک خواهد کرد تا هزینه‌ی قابل توجهی را هم صرفه‌جویی کنید. برای مثال، فرض کنید که هدفتان از خرید لپ تاپ فقط انجام امور ساده و بسیار سبک دانشگاهی است. حالا ممکن است به پیشنهاد یکی از دوستان و یا آشنایان، اقدام به خرید لپ‌تاپ گران‌قیمت کنید. اگر از قبل اهداف و نیازهایتان را به صورت دقیق مشخص کنید، این اتفاق هرگز رخ نداده و هزینه‌ی قابل توجهی هم صرفه‌جویی خواهد شد.

برندهای بسیار معتبری در بازار وجود دارد که می‌توان به انواع مک‌بوک‌ها، لپ تاپ دل، لپ تاپ ایسر، ایسوس، لنوو و... اشاره کرد. هر کدام از این برندها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. اما زمانی که منطقی‌تر به موضوع نگاه کنید، همیشه می‌توانید بهترین تصمیم‌ها را هم اتخاذ کنید. در چنین شرایطی، دیگر ظاهر لپ‌تاپ و یا زیبایی و اندازه‌ی آن برایتان مهم‌ نخواهد بود و طبق اولویت‌ها و نیازهایی که دارید، اقدام به خرید لپ‌تاپ خواهید کرد. این یکی از مزایای تصمیم گرفتن منطقی برای خرید اجناس بسیار مهم است. چرا که شما دقیقا محصولی را خریداری خواهید کرد که برای شما طراحی و ساخته شده است.

امکان خرید اقساطی لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید لپ تاپ به صورت اقساطی را برایتان به وجود آورده است. با استفاده از این روش دیگر نیازی به پرداخت یک جا و نقد پول لپ‌تاپ نخواهد بود. بلکه می‌توانید با استفاده از دسته چک و مدارک شناسایی‌تان، فقط با پرداخت پیش پرداخت کم، لپ‌تاپ مورد علاقه‌تان را از فروشگاه مقداد آی تی دریافت کرده و نهایت لذت را از آن ببرید. این روش می‌تواند برای کسانی که نیاز به ضروری و فوری به تهیه لپ‌تاپ و یا تعویض سیستم قدیمی‌شان دارند، بسیار مناسب باشد. چرا که در اکثر مواقع، ما فرصت جمع کردن کل بودجه لپ‌تاپ مورد نظرمان را نداریم و باید سریعا آن را به دست بیاوریم. بدون شک در چنین شرایطی، خرید اقساطی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

شما با خرید لپ تاپ به صورت اقساطی می‌توانید سریعا به اهدافتان برسید و از لپ‌تاپ جدیدتان بهترین استفاده‌های ممکن را بکنید. افراد زیادی از این طریق توانسته‌اند حتی پول اقساط لپ‌تاپ‌شان را توسط خود سیستمی که به تازگی خریداری کرده‌اند درآورده و از طریق خود لپ‌تاپ و با انجام کارهای کامپیوتری اقدام به پرداخت اقساط‌شان کنند. در بالا هم اشاره کردیم که افراد زیادی توانسته‌اند به واسطه استفاده از لپ‌تاپ شغل‌های فریلنسری داشته باشند و درآمد قابل توجهی از این طریق کسب کنند.

کد خبر 1588215

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چنین شرایطی خرید لپ تاپ بهترین لپ تاپ اقدام به خرید افراد زیادی خرید اقساطی مقداد آی تی لپ تاپ ایسر قابل توجهی لپ تاپ یک سیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

‌ مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا پایان خرداد ماه سال جاری قابل بهره‌برداری توسط متقاضیان است.

وی افزود: مشمولین ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت‌نام و طی فرآیند لازم از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران بهره‌مند شوند. تسهیلات مزبور ۲۰ ساله و با نرخ ۴ درصد می‌باشد و پرداخت مابه‌التفاوت سود آن بر عهده دولت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متأسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6090834

دیگر خبرها

  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید