Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت پیگیری واکسیناسیون عمومی بویژه اهمیت تزریق دُز سوم گفت: بدون تردید واکسیناسیون عمومی می‌تواند در مقابل ویروس کرونا مصونیت ایجاد کند و باید با قوت ادامه یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجران افغانستانی و سایر کشور‌ها که به هر شکلی در کشور حضور دارند، اظهارداشت: برای قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت دارد برای واکسیناسیون همه افراد بویژه مهاجرین اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیسی همچنین با تاکید بر انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، گفت: لازم است استان‌های مرزی تردد افراد از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را با دقت و جدیت کنترل کنند و از همه این افراد تست کرونا گرفته شود و به برگه‌های تست که بعضا جعلی هستند، اکتفا نکنند چرا که هرگونه سهل انگاری در این زمینه، زحمات همه کادر درمان و دست اندرکاران مقابله با کرونا را از بین می‌برد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت پیگیری واکسیناسیون عمومی بویژه اهمیت تزریق دُز سوم، اظهارداشت: بدون تردید واکسیناسیون عمومی می‌تواند در مقابل ویروس کرونا مصونیت ایجاد کند و باید با قوت ادامه یابد.

رئیس دولت سیزدهم یادآورشد: طرح شهید سلیمانی در پیش بینی و پیشگیری از بیماری کرونا برکات فراوانی داشته است و ادامه آن ضروری است.   رئیس جمهوری همچنین با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی گفت: تا تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهر‌ها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری مجوز‌های لازم صادر شده تا مشکلی برای شهروندان بوجود نیاید. برچسب ها: ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری ، ستاد کرونا ، ستاد ملی مقابله با کرونا ، نسخه الکترونیکی ، وزارت بهداشت ، واکسن کرونا ، دز سوم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ستاد کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت واکسن کرونا دز سوم واکسیناسیون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد