Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت «گل» به معرفی بهترین گلزنان لیگ های اروپا از سال 2010 تاکنون پرداخت و به پایان سیطره مسی و رونالدو در 12 سال گذشته توسط رابرت لواندوفسکی ستاره بایرن پرداخت.

لواندوفسکی در 3 سال گذشته به عصر مسی و رونالدو پایان داده است. ستاره لهستانی به ترتیب از سال 2019، 2020 و 2021 با زدن 48، 45 و 58 گل بهترین گلزن قاره سبز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسی و رونالدو از سال 2010 تا 2019 جایزه بهترین گلزن سال اروپا را بین خودشان تقسیم می کردند ولی لواندوفسکی از سال 2019 عصر این دو اعجوبه در گلزنی ها را پایان داد.

بیشترین تعداد گل در یک سال را در طول 12 سال گذشته مسی در سال 2012 به نام خودش ثبت کرده است. اعجوبه آرژانتینی در یک سال موفق شد 79 گل به ثمر برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس لواندوفسکی رونالدو مسی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس مسی و رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • کمک بایرن به کین
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!