Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از پیشنهاد این باشگاه برای آلوارو موراتا مهاجم سابق رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید و فعلی یوونتوس داده‌اند.

موراتا از شرایط خود در یوونتوس راضی نیست و با ژاوی به توافق شخصی رسیده و می‌خواهد برای نیم فصل دوم به اسپانیا بازگردد. تونی خوان‌مارتی، خبرنگار نشریه «اسپورت» مدعی شد بر اساس برخی منابع، خرید آلوارو موراتا در دستور کار قرار گرفته و بارسایی‌ها امیدوارند تا با یووه بر سر انتقال قرضی به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا فران تورس را با مبلغ ۵۵ میلیون یورو خریداری کرده و می‌خواهد باز هم خط حمله خود را تقویت کند. بازیکنانی مثل کوتینیو،دمبله و اومتیتی نیز در لیست فروشی‌های تیم قرار گرفته‌اند و باید دید کدام تیم‌ها برای خرید این ستاره‌ها پا پیش خواهند گذاشت.

موراتای ۲۹ ساله در این فصل آمار ضعیفی داشته و نتوانسته نظر سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری را جلب کند و با توجه به قرضی بودن قراردادش هم به نظر می‌رسد بانوی پیر تمایلی به حفظ او ندارد.در همین حال رومئو آگرستی خبرنگار ایتالیایی سایت «گل» علام کرده که موراتا در مذاکراتش با بارسلونا برای عقد قراردادی ۱۸ ماهه با این تیم به توافق رسیده است. این بدان معناست که اکنون باشگاه کاتالان باید نظر یوونتوس را جلب کند، چرا که تیم ایتالیایی بابت یک فصل قرضی گرفتن موراتا ۱۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آلوارو موراتا یوونتوس آلوارو موراتا بارسلونا خبر ویژه نقل و انتقالات اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم