Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@21:50:40 GMT

قیمت انواع ترانس تقویت برق صنعتی در ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۴۴۹۸

قیمت انواع ترانس تقویت برق صنعتی در ایران

ترانس ها و استابلایزرهای ولتاژ برق امروزه به یکی از مهمترین یاران تجهیزات برقی تبدیل شده اند. این تجهیزات میتوانند خانگی یا صنعتی باشند که هر یک دسته بندی های مختلفی دارند. در واحدهای خانگی دستگاه هایی مثل تلویزیون و لوازم صوتی تصویری، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی، پکیج و ... و یا در واحد های صنعتی، کارگاهی و کارخانه ای تجهیزاتی مثل لیزر و CNC و چاپگر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیازمند حفاظت از گزند نوسان ولتاژ دارند.

می‌دانیم که نوسان ولتاژ در تمام مناطق ایران فارغ از شهری یا روستایی بودن، از نوسان ولتاژ ناشی از مشکلات شبکه ای رنج میبرند. این موضوع باعث افت و افزایش ولتاژ برق ورودی به تجهیزات برقی خواهد شد که طبعا خرابی های شدیدی را به بار خواهد آورد؛ ضمنا می دانیم که هیچ دستگاهی گارانتی خرابی های نوسان ولتاژ را پشتیبانی نمی کند و تجهیزات برقی ارزشمند نیازمند یک استابلایزر برای بیمه مادام العمر آنها خواهند بود.

برندهای ترانس تقویت برق موجود در بازار ایران

استابلایزر و ترانس تقویت برق در بازار ایران انواع مختلفی دارد؛ رله ای ، سروو موتوری و سوئیچینگ از رایج ترین تکنولوژی های به کار رفته در آنهاست. شرکت های مختلفی در ایران استابلایزر ها را تولید یا وارد میکنند. پیش از خرید استابلایزر لازم است بدانید که این دستگاه وارداتی بوده یا تولید داخل است.

اکثر دستگاه های وارداتی از مبدا چین بوده که هزینه و قیمت ماورایی دارند. اعدادی بیش از ۲۰ میلیون تومان برای توان های کوچک خانگی، این دستگاه های کم کیفیت خارجی را از سبد خرید ایرانیان حذف کرده است. برندهای توبیشی، فاران، آلجا و ... از جمله وارد کنندگان این دستگاه ها بوده که یا تمام استابلایزر را وارد میکنند و یا آن را همینجا سر هم می کنند.

اما دسته ی دیگری از استابلایزرها در ایران تولید می شوند که بیشتر از گونه های رله ای و سروو می باشند. فاراتل را میتوان یکی از معروفترین آنها نامید که البته در توان های بالا و سه فاز های صنعتی را پشتیبانی نمی کند.

دسته دیگری از استابلایزرهای تولید داخل را استابلایزر سوئیچینگ ( هوشمند الکترونیکی ) تشکیل میدهند؛ این دسته از استابلایزرها تنها توسط شرکت پرنیک تولید می شود که بازه ی بزرگی از توان را شامل می شوند.

مزایا و معایب انواع استابلایزرها ترانس های اتوماتیک رله ای که برای مصارف خانگی و غیرحساس مناسب هستند، ولتاژ را در بازه ای مشخص نگه میدارند که توسط رله ها و به صورت پله ای جبران انجام می شود. این نوع از استابلایزر و ترانس تقویت برق صنعتی و خانگی، قیمت پایین تری دارند و نسبت به انواع سروو موتوری سبک تر هستند. ترانس های سرووموتوری که دقت بالاتری نسبت به دستگاه های رله ای دارند، به کمک یک زغال چرخان به جبران نوسان ولتاژ می پردازند. این دستگاه ها وزن بالاتر، قیمت گران تر و استهلاک و صدای بیشتری دارند. دسته سوم استابلایزرهای سوئیچینگ نام دارند که شامل استابلایزر تک فاز و استابلایزر سه فاز در توان های مختلف می باشد. این گونه از استابلایزرها بدون هیچ المان مکانیکی و کاملا هوشمند فعالیت می کنند و دقیقترین استابلایزرهای موجود می باشند. این دسته در ایران تنها توسط شرکت پرنیک به صورت دانش بنیان تولید می شود و بدون استهلاک، بدون صدا و با دقتی کمتر از ۱ ولت دامنه ای وسیع از ولتاژ ورودی را تحت پوشش قرار داده و جبران می کند.

خرید استابلایزر با قیمت مناسب

مهمترین بخش در خرید استابلایزر برای کاربرد مناسب واحد اداری ، تجاری، صنعتی یا مسکونی خود، انتخاب تکنولوژی ساخت این استابلایزر ها بوده که نیازمند تحقیق و راهنمایی کامل است. طریقه انتخاب و خرید یک استابلایزر مناسب را میتوانید در بلاگ شرکت پرنیک مشاهده کنید.

توجه به عواملی مانند تکنولوژی ساخت، گارانتی و ضمانت، تک فاز یا سه فاز بودن و البته قیمت ترانس و استابلایزر میتواند روی انتخاب شما تاثیر گذار باشد. قیمت ها از حدود ۲ میلیون تومان برای توان های پایین خانگی ( ۳ کیلو ولت آمپر ) تا بیش از ۱۰۰ میلیون، بسته به پارامترهای مختلف وجود دارند.

استابلایزرهای سه ‌فاز سوئیچینگ پرنیک را می‌توانید برای مصارف پزشکی و دستگاهای خاص به کار ببرید. یا برای ماینر ها و کامپیوتر ها که حساس هستند، از استابلایزرهای تک فاز استفاده می شود. در واقع با در نظر گرفتن نیاز خود و وسیله برقی مدنظر می‌توانید استابلایزر با توان و تعداد مناسب را خریداری کنید. پرنیک با ارائه بهترین استابلایزرهای ولتاژ سوئیچینگ و ترانس اتوماتیک رله ای متناسب با هر وسیله برقی، نام خود را در بازار الکتریکی ایران تثبیت کرده است.

برای مشاوره رایگان با کارشناس های پرنیک با شماره ۷۷۰۳۵۰۱۰ تماس حاصل کرده یا به وب سایت شرکت پرنیک مراجعه کنید.https://rms-electronics.com/

کد خبر 1588229

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترانس تقویت برق نوسان ولتاژ دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید

اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902343

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول