Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@09:20:55 GMT

تعبیر عضو فقهای شورای نگهبان در مورد شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۴۶۳۲

تعبیر عضو فقهای شورای نگهبان در مورد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان بعدازظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان سمنان که به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رفع نیاز مردم در تمامی حوزه‌ها با وجود این مسؤولان در استان سمنان و تلاش آنها، قابل‌دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مدت زمان تصدی پست‌ها، مسؤولیت‌ها و جایگاه‌ها بسیار کوتاه است و ماندگار نیست و شتابان گذر خواهد کرد و باید این فرصت را قدر بدانیم.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: امیدواریم استاندار سمنان نیز با سوابق درخشانی که تاکنون در هر پست و مسؤولیتی داشته است، در استان سمنان نیز نمره ۲۰ دریافت کند.

وی همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، عنوان کرد: آن حضرت نقش مهم و تأثیرگذاری در پایداری دین اسلام و اصلاح جامعه داشته‌اند و مردم باید همواره پیروی از مکتب ایشان را سرلوحه امور قرار دهند.

حسینی‌خراسانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این سردار شهید عمر خود را در راه خدمت به دین و خلق خدا صرف کرد که این فرصت برای من و شما نیز فراهم است تا بتوانیم در این راه و مسیر گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما به‌صورت واقعی احتیاج به خدمت دارند، تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، بزرگداشت خدمت و ارزش‌های انسانی است.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات ملت ایران اسلامی، یقیناً روح بلند سردار افتخارآفرین اُمت اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد و خُرسند خواهد کرد.

حسینی‌خراسانی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مایه افتخار مردم ایران در سراسر جهان است، اضافه کرد: یاد این شهید گران‌قدر را گرامی می‌داریم و به همه شهدا و خانواده‌های آنها ادای احترام می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو فقهای شورای نگهبان شهید قاسم سلیمانی شهادت حضرت فاطمه زهرا س عضو فقهای شورای نگهبان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

کد خبر 848583 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند