Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات کشور گفت: کوهنوردان در این هفته به کوهنوردی نروند.

به گزارش ایسنا، صادق ضیائیان با بیان این که در هفته جاری بارش مناسبی در نیمه جنوبی کشور خواهیم داشت، اظهار کرد: طی این مدت در ارتفاعات زاگرس، استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان بالای بارندگی‌ها در این هفته گفت: در ارتفاعات استان کرمان بارش برف را شاهد خواهیم بود و روز یکشنبه (۱۲دی ماه) بارش‌ها حجیم پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه (۱۳دی ماه) در ارتفاعات رشته کوه البرز و زاگرس بارش برف دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به پدیده‌های جوی غالب در کوهستان‌ها گفت: روز سه شنبه (۱۴دی ماه) پدیده جوی خاصی در ارتفاعات مورد انتظار نیست و بارش برف و باران نداریم. پدیده غالب در کوهستان‌ها به شکل وزش باد است که بدین سبب کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه (۱۵دی ماه) در رشته کوه‌های البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: برای روز دوشنبه (۱۳دی ماه) و چهارشنبه (۱۵دی ماه) در ارتفاعات البرز بارش برف، باران، کولاک و شرایط جوی ناپایدار پیش‌بینی می‌شود که در این روزها کوهنوردان نباید به ارتفاعات صعود داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس توصیه هواشناسی کوهنوردی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس پیش بینی می شود بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت