Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@08:14:13 GMT

تایید قرص کرونای فایزر و پروتکل مصرف آن در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۴۷۹۲

تایید قرص کرونای فایزر و پروتکل مصرف آن در انگلیس

به گزارش ایسنا، آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی در انگلیس (MHRA) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که قرص پاکسلووید (Paxlovid) زمانی مؤثرتر است که در مراحل اولیه ابتلا به کووید-۱۹ و ظرف پنج روز پس از بروز اولین علائم ابتلا به این بیماری مصرف شود.

پیش از این نیز شرکت فایزر اعلام کرد که قرص پاکسلووید تقریباً تا ۹۰ درصد در پیشگیری از بستری شدن و مرگ در بیماران پرخطر کرونایی موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به گفته این شرکت، این دارو اثربخشی خود را در برابر سویه اٌمیکرون نیز حفظ می کند.

خبرگزاری رویترز در این گزارش آورده است: پاکسلووید به صورت دو قرص جداگانه و به میزان دو بار در روز و به مدت پنج روز مصرف می شود.

همچنین بنابر گزارش شبکه خبری بی بی سی، بر اساس آمارهای رسمی، تا به حال تقریبا ۱۳ میلیون مورد ابتلا به کووید۱۹ در انگلیس به ثبت رسیده و نزدیک به ۱۴۹ هزار نفر نیز در این کشور جان خود را بر اثر عوارض ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر