Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم‌ملی کاراته گفت: کشورهای زیادی در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال رسیدند و این نشان داد همه کشورها در حال تلاش هستند.

به گزارش برنا، ذبیح‌الله پورشیب پس‌از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم که ششمین طلای خود را برای کشورم به دست آوردم. بسیاری از کشورها با چهره‌های جدیدی در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شدند، با توجه به این‌که کاراته در المپیک توکیو حضور داشت خیلی از کشورها از قبل سرمایه‌گذاری کرده بودند و به‌همین دلیل چهره‌های زیادی در این رشته دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشورهای زیادی در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال رسیدند و این نشان داد همه کشورها در حال تلاش هستند و کاراته دیگر مختص به چند کشور نیست. سهم ایران در مدال طلا می‌توانست بیشتر باشد ولی در مجموع با مدالهایی که کسب شد توانستیم عنوان قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

پورشیب درباره نتایج کومیته تیمی نیز گفت: در کومیته تیمی و نیز سایر اوزان شانس مدال طلا داشتیم اما داوری و عدم تمرکز خودمان باعث شد تا در شرایطی قرار گیریم که رنگ مدال‌ها تغییر کند، البته اشتباهات فردی نیز بی‌تاثیر نبود. این را باید بگویم که هیچ کدام از بچه‌ها کم‌کاری نکردند و همه از جان‌ودل مایه گذاشتند تا بهترین نتایج کسب شود.

وی افزود: البته قرار نیست همه طلاها برای ایران باشد، همه کشورها تلاش می‌کنند و از مربیان خوب خارجی ازجمله مربیان ایرانی استفاده و هزینه می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند و فقط ایران نیست که در حال تلاش است.

ملی‌پوش باتجربه کاراته درباره جایگزین شدن جوانان در رده بزرگسالان نیز گفت: در این سال‌ها فرصت‌های زیادی به بازیکنان جوان و باتجربه داده شد و آن‌ها در تورنمنت‌های مختلفی حضور داشتند، در کنار یکدیگر مسابقه دادند و کنار هم محک خوردند. این باعث شد تا هم انگیزه‌ای برای بازیکنان باتجربه به وجود بیاید و نیز بازیکنان جوان انگیزه کسب جایگاه باتجربه ها را داشته باشند. کسی که بهترین نتیجه را کسب کند می‌تواند جایگاه خوبی داشته باشد. کادر فنی و فدراسیون همیشه از بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم استفاده کرده‌است.

پورشیب در پایان گفت: امیدوارم در مسابقات آینده بتوانیم نتایج بهتری رقم بزنیم و تلاش می کنیم نتایج مطلوبی برای کشور عزیزمان به دست آوریم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا شکر مسابقات قهرمانی آسیا المپیک ایران مدال طلا عنوان قهرمانی کاراته مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه