Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فلاح  نماینده شورای استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس به برگزاری انتخابات شورای عالی در روز سه‌شنبه 14 دی اشاره کرد و گفت: باید کسی را برای ریاست شورای عالی استان‌ها انتخاب کرد که ارتباط خوبی با مجموعه حاکمیتی، دولت و مجلس داشته باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که به نظر بنده آقای سروری نائب رئیس شورای شهر تهران می تواند گزینه خوبی برای ریاست شورا باشد، گفت: برای این امر دلایلی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری تخصص لازم را در مدیریت شهری دارد و قاعدتاً می‌توانند سکاندار خوبی برای اداره شورای عالی استان ها باشد.

وی با بیان اینکه سروری می‌تواند جایگاه شورای عالی استانها را ارتقا دهد، گفت: ما باید از ظرفیت افراد اینچنینی استفاده کنیم چرا که شورای عالی نیازمند روابط خوبی با سایر نهادهاست.

فلاح به جلسه ای که چندی پیش اعضای شورای عالی استان ها با یکدیگر داشتن اشاره کرد و گفت:  این جلسه بیشتر برای آشنایی بوده است و اینکه افراد به یک اجماع و اتحاد برسند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران انتخابات شورای عالی استان شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، شهرام دبیری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان اظهار کرد: توجه به شوراها، تخصیص مکان مناسبت جهت استقرار شورای استان و همچنین همراهی و مساعدت در پیشبرد اهداف شوراها و همچنین شورای استان توسط استاندار سمنان امری ارزنده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در خصوص شوراها به عنوان الگویی از مدیریت مطلوب حکومت در استان‌ها مطرح است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه در سطح استان‌ها پیگیر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین استان هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان‌های کشور در دستور کار است.

دبیری با اشاره به اینکه از نظر محل، بودجه و امکانات، مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانونی آن حل شود، تصریح کرد: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

وی ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقای جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 749359

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند