Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دکتر «یوسف الحساینه» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت که به فضل خدا و جانفشانی شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، مقاومت در منطقه دچار تحول شد.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، او گفت: «ترور قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس به زودی موجب پیروزی‌های درخشان شده و مسیر روشنی را پیش روی نسل‌های پس از این قرار می‌دهد و توطئه‌های سازش را از میان بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

الحساینه تأکید کرد: «عهد می‌بندیم که فلسطین و مردم مقاومت هرگز مواضع قهرمانانه و جانفشانی‌های بزرگ سلیمانی و مهندس و تمامی شهدای راه قدس و فلسطین را فراموش نخواهند کرد.»

این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت که اتفاقات و وقایع نشان می‌دهد که مقاومت فلسطین و منطقه ابتدا به فضل خداوند و سپس تلاش این دو شهید و فداکاری قهرمانان فلسطینی در سرایا القدس و کتائب القسام و دیگر گروههای نظامی مقاومت شاهد تحول بزرگی شده است.

به گفته وی قدرت مقاومت افزایش یافته و امیدی برای مردم منطقه برای خلاصی از رژیم صهیونیستی و هیمنه اسعتماری غرب شده است.

روز گذشته نیز وبگاه شبکه المیادین در گزارشی به نقش شهید سلیمانی در افزایش قدرت جبهه مقاومت پرداخت و نوشت که سردار قاسم سلیمانی که به نبوغ نظامی و برخورداری از اندیشە‌ای استراتژیک در عرصه سیاسی مشهور بود، توانست حلقه‌های مختلف متصل به محور مقاومت را مستحکم‌تر و متحدتر کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و یاری مقاومت شریف آن حملاتی به اراضی اشغالی انجام داد.

مقاومت اسلامی عراق لحظاتی از حمله به با موشک پیشرفته کروز به اهداف راهبردی و حیاتی در فلسطین اشغالی و در مناطق بئر السبع و تل آویو را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی خبر داده بود. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با موشک یک هدف حیاتی را در بئرالسبع در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین بیان کرده بود که دو هدف حیاتی را در تل آویو در سرزمین‌های اشغالی با موشک هدف قرار دادیم. به گفته مقاومت اسلامی عراق، حمله به دو هدف در بئر السبع و تل آویو انجام شد.

تصاویر ماهواره‌ای نیز از اهداف مورد اصابت قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی در عراق در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین از حمله موفق با سلاح مناسب به هدفی حیاتی در بحرالمیت خبر داده بود.

کد خبر 6095429

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)