Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد... - اخبار بازار -

انواع شلوار جین زنانه

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد. پارچه ای که می تواند نقطه تحول دنیای مد و فشن باشد. از اولین سفارش دوخت شلواری با پارچه جین از جاکوب دیویس در قرن هجدهم تا امروز این شلوار از مد نیافتاده بلکه به تعداد طرح و رنگ آن هم اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما که در حال مطالعه این نوشتار هستید قطعا به دنیای مد و فشن علاقه دارید، پس با ما همراه باشید تا انواع طرح های شلوار جین زنانه را معرفی کنیم و بدانیم چه شلواری با چه لباسی متناسب حضور در کدام مراسم است.

شلوار جین را را اگر بخواهید بهتر بشناسید باید سری به فیلم های تاریخ سینما بزنید، فیلم عصر جدید چارلی چاپلین شاید نزدیک ترین نمونه استفاده از شلوار جین در فیلمهایی کلاسیک است. در زمان های گذشته به دلیل استحکام و مقاومتی که پارچه های جین داشتند عموما از آنها برای کار در شرایط سخت استفاده می شد. حتی به پارچه های جین، پارچه های "بادبانی" هم می گفتند زیرا که از جین برای بادبان های لنج و کشتی های باربری استفاده میشد، تصور کنید این مقاومت و استحکام برای یک شلوار چقدر می تواند به کیفیت شلوار کمک کند. اولین بار این دریانوردان بودند که برای استفاده از شلوار جین پیش قدم شدند و بعدترها معدنچیان معادن طلا شاید هم بر عکس.

 

برای خرید شلوار جین باید چه نکاتی را بدانیم:

خرید هر لباس از آنجا شروع می شود که بدانیم لباس را برای چه کاربرد و چه مراسمی می خواهیم استفاده کنیم. عموما شلوار جین برای استایل کژوال استفاده می شود اما اگر اصول ست کردن شلوار جین را با سایر لباس ها به درستی رعایت کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که تیپ و استایل مان در مراسمی رسمی هم مورد توجه دیگران قرار گیرد و ما را به فردی خوش پوش در جمع تبدیل کند. برای خرید شلوار جین کیفیت پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اینکه تمایل دارید شلواری با پارچه جین داشته باشید یا طرحی از بافت جین را تهیه کنید.

و در نهایت نحوه نگهداری وشستشو شلوار جین است که بسیار مهم است و اگر شرایط نگهداری را به درستی رعایت نکنید حتی اگر از بهترین برند ها هم خرید کرده باشید لباس شما عمر طولانی نخواهد داشت.

انواع شلوار جین زنانه

انتخاب شلوار جین بستگی به استایل و تیپ شما دارد که طرفدار چه سبک پوششی هستید. از تیپ های کلاسیک تا استایل های امروزی تر شلوار جین می تواند تیپ و استایل شما را تکمیل کند. شما میتوانید انواع مدل های شلوار لی زنانه را در اینجا  مشاهده و خریداری فرمایید.

مام استایل، از دیروز تا امروز

مام استایل شلوار جین مناسبی برای کسانی است که به استایل کلاسیک علاقمند هستند. از دهه 90 میلادی تا امروز  و طی این سی سال شاید این مدل از جذاب ترین مدل هایی بوده است که هیچگاه دنیای مد و فشن را به قصد بایگانی شدن در حافظه تاریخی دوستداران مد ترک نکرده است. مام استایل اصولا شلواری است که با الگوی خاصی دوخته و تولید می شود و همین موجب شده است تا همچنان پرطرفدار باقی بماند. شلواری با کمری تقریبا تنگ تا قسمت زانوها گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ. این شلوار را می توانید با پیراهنی سفید و کفشی اسپرت ست کنید.

شلوار جین زنانه راسته، همراه همیشگی

برای کسانی که طرفدار زیبایی هستند و به سادگی علاقمند هستند شلوار راسته در تمام طول تاریخ به تنهایی اصالت و جذابیت خود را حفظ کرده است. شلوار راسته را می توانید با هر لباس یا کفش مناسبی ست کنید و مطمئن باشید که در هر جمعی شما یکی از زیباترین استایل ها را خواهید داشت.

شلوار جین زنانه اسکینی

الگوی خاص این شلوار توانسته است در مدتی زمان تقریبا کوتاهی که این سبک از شلوارهای جین زنانه باب شده است طرفداران خود را پیدا کند. شلواری جذب که می تواند فرم پای شما را به زیبایی نشان دهد. می توانید از شلوار با کفش های پاشنه بلند به رنگ های تیره و رنگ سفید هم استفاده کنید. از جذابیت های شلوار جین زنانه اسکینی این است که تقریبا با هر مدل کفشی می تواند به راحتی ست شود. بجز کفش پاشنه بلند با کفش اسپرت ترجیحا سفید رنگ یا کالج و نیم بوت هم می تواند به عنوان ترکیب برنده شناخته شود.

 شلوار جین زنانه بوی فرند

دهه 60 میلادی و بازیگر و مدل تاریخ سینما مرلین مونرو که این شلوار را به دنیای مد معرفی کرد و سال ها بعد هم کار کیت هولمز بود تا با این شلوار در خیابان های نیویورک قدم بزند تا جذابیت این شلوار را به همگان نشان دهد. این شلوار با راحتی و حالت گشادی که داشت موجب شد تا توجهات از مدلی مانند شلوارهای جین زنانه اسلیم فیت به فرم کلاسیکی مانند مام استایل و بوی فرند جذب شود. این طرح از شلوار کمی مانند شلوار های جین مردانه است اما متناسب با فرم و ابعاد زنانه طراحی و دوخته شده است تا راحتی و آزادی بیشتری برای زنان داشته باشد.

شلوار جین زنانه گرل فرند

این سبک از شلوارهای جین کمی گشادتر از فرم اسلیم اما تنگ تر از فرم مام استایل است. فرم زنانه تری از شلوار بوی فرند را دارد و می توانید به راحتی برای حضور در محل کار یا مهمانی های نیمه رسمی از آن استفاده کنید.

شلوارهای جین زنانه اما طرح ها و مدل های متنوعی دارند و می توان متناسب با محل کار یا مهمانی ها و دورهمی ها مدل و طرح مناسب را نتخاب کرد. شلوار جین این قابلیت را دارند تا با صرف کمترین زمان به ست مناسب و مورد علاقه خود برسید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۲ انتشار لینک «درخواست پرسشنامه سال نو ۲۰۲۲ برای بانک ایران ملی» صحت ندارد ۳ برای درمان سرفه‌های خشک چه کنیم؟ ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۱| افت ۴ درصدی قیمت طلا در سال ۲۰۲۱ ۶ نوتروفیل پایین در آزمایش خون نشانه چیست؟ ۷ آشنایی با سیستم گرماتاب / مزیت‌های سیستم گرمایش تابشی ۸ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ اخبار روز بازار قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ رییس مرکز ملی فضای مجازی: کسانی که به دنبال محدودیت فضای مجازی هستند در جهان امروز زیست نمی‌کنند قدردانی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از بانک رفاه کارگران رشد ۵ درصدی در تولید کاتد مهمترین اخبار امام خامنه‌ای: به‌برکت خون شهید سلیمانی، جریان مقاومت پررونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است بررسی "چرایی حضور کم‌رنگ اقتصادی ایران در عراق و سوریه" در مناظره زارعی و علایی/ چه زمانی می‌توان از عراق غرامتِ جنگ گرفت؟ مرد میدان| صف عاشقان سردار دل‌ها در گلزار شهدای کرمان/ روایت تسنیم از حال و هوای مزار "حاج قاسم" + فیلم گفتگوی شنیدنی فرزند دبیرکل سابق حزب‌الله درباره سردار سلیمانی/ داستان تسبیح و وصیت حاج قاسم برای دختر سید عباس موسوی جدیدترین اخبار اُمیکرون در ایران | تست‌های روزانه متناسب جمعیت نیست/ مراقب "دلمیکرون" باشیم + نقشه و نمودار درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شلوار جین زنانه امروز ۱۴۰۰ ۱۰ شلوارهای جین ترین اخبار قیمت ارز دنیای مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس

آفتاب‌‌نیوز :

عکسی از استایل خاص و نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس پربازدید شده است.

نانسی عجرم (زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه) خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است که از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد و با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت