Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه اینترنتی دیده بان به صورت تخصصی در شهرهای تهران و کرج به فروش و نصب کرکره برقی تجاری و درب اتوماتیک فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیده بان، شما به راحتی می توانید با مجموعه دیده بان ارتباط برقرار کرده و با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۴۱۰۴ تماس نمایید و قیمت کرکره برقی مغازه و یا درب اتوماتیک را از بخش فروش دیده بان استعلام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین کاربردهای درب های اتوماتیک،  درب اتوماتیک فروشگاهی می‌باشد.

 در ادامه با این نوع کاربرد درب اتومات برای مغازه بیشتر آشنا خواهیم شد.

 درب اتوماتیک فروشگاهی

برای نصب درب شیشه‌ای مغازه معمولاً از شیشه‌های سکوریت ۸ و ۱۰ میل استفاده می شود.  برای جاهایی که امنیت باید در سطح بالایی قرار داشته باشد و همچنین برای جاهای که شیشه سکوریت در ارتفاع نصب می شود بهتر است از شیشه لمینت استفاده شود. تفاوت شیشه لمینت با شیشه سکوریت عادی در این است که داخل شیشه لمینت یک جداره چسبان وجود دارد که در صورت شکستن شیشه اجازه نمی‌دهد که شیشه پودر شود و به زمین ریخته شود.

 اگر شما به دنبال قیمت درب اتوماتیک مغازه هستید باید بدانید چه نوع موتور اپراتور درب اتوماتیک حدود ۵ تا ۱۰ درصد در کل قیمت یک پروژه درب اتوماتیک فروشگاهی تاثیر گذار است پس ما به شما توصیه می‌کنیم به سمت موتورهای تایوانی و چینی نروید و اپراتور با موتور دانکر برترین موتور در این صنعت می‌باشد را خریداری نمایید.

 حتما با خود می‌پرسید چگونه تفاوت سیستمی با موتور آلمانی در مقایسه با موتور چینی فقط ۵ درصد است؟

 به شما توضیح خواهیم داد:  بخش اعظم قیمت سیستم درب اتوماتیک مغازه را شیشه‌ها، ریل‌ها، هنگرها، هزینه حمل و هزینه نصب تشکیل می‌دهید، پس اختلاف قیمت در یک اپراتور با موتور آلمانی در مقایسه با موتور چینی، تاثیری در قیمت شیشه و حمل و نصب و … ندارد. پس موتور با کیفیت را تهیه نمایید تا سالیان سال با خیال آسوده از درب اتوماتیک خود استفاده نمایید.

نکته دیگری که در هنگام بازسازی مغازه و نصب سیستم درب اتوماتیک باید به آن توجه کنید این است که شیشه‌های سکوریت قبلی شما قابلیت برش و استفاده در در سیستم درب اتوماتیک را ندارد. به صورت کلی کارخانه تولید می‌شود و به هیچ عنوان امکان برش آن در محل وجود ندارد.  پس زمانی که می‌خواهید درب اتوماتیک برای مغازه نصب کنید باید بدانید که شیشه‌های قبلی هیچ گونه کاربردی نخواهد داشت و باید آنها را دور بریزید.

در ادامه با کاربرد کرکره برقی تجاری برای مغازه و فروشگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

کرکره برقی تجاری

 یکی از اولین و مهمترین کاربردهای کرکره برقی، نصب کرکره برای فروشگاه‌ها و یا در اصطلاح کرکره برقی تجاری می‌باشد.

 از گذشته همواره حفاظ‌های آهنی و کرکره‌ها در دهنه ورودی مغازه‌ها خودنمایی می‌کرد. ولی رفته رفته حفاظ‌های آهنی با توجه به دشواری باز و بسته نمودند و همچنین این زشت کردن نمای فروشگاه جمع شدند و جای خود را به حفاظ‌های کرکره دادند.

در ابتدا به دلیل قیمت بالاتر مقاومت برای نصب کرکره برقی اندکی وجود داشت ولی رفته رفته با بومی سازی و تولید این محصول در داخل کشور قیمت آن نیز کاهش پیدا کرد بنابراین امروزه دیگر می‌توان گفت هیچ فروشگاهی اقدام به نصب حفاظ آکاردئونی و یا آهنی برای ورودی مغازه خود نمی‌کند.

برای کرکره‌های برقی مغازه معمولاً از تیغه آلومینیومی و یا تیغه کرکره فولادی استفاده می‌شود و در موارد خاصی که شفافیت مد نظر است مانند نمایشگاه‌های اتومبیل، و امثال آن از کرکره برقی پلی کربنات شفاف استفاده می‌شود. همچنین متداول‌ترین نوع موتور برای نصب کرکره برقی فروشگاهی موتور ساید می‌باشد. اگرچه موتور ساید اندکی از موتور تیوبلار گران‌تر است ولی تعمیرات سریع و آسان آن و همچنین عمر مفید بالای آن دلیل اصلی استفاده از این موتور برای فروشگاه‌ها می‌باشد. همچنین در مغازه هایی که دهنه ورودی آنها خیلی بزرگ است وزن کرکره  نصب شده بالا خواهد بود بود و موتور تیوبلار توان حرکت کرکره های خیلی بزرگ را ندارد.

 پس جمع‌بندی می‌کنیم که پرکاربردترین طریقه برای کرکره برقی تجاری تیغه آلومینیومی و پرکاربردترین موتور موتور ساید صنعتی می‌باشد. البته این‌ها همگی اطلاعاتی است که برای یک درب نرمال و معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی شما قبل از اینکه اقدام به خرید کرکره برقی نمایید بهتر است با کارشناسان فنی بخش فروش دیده بان تماس حاصل فرمایید که با توجه به نیاز شما بهترین موتور و یا تیغ را به شما معرفی کنند.

توجه نمایید که کرکره برقی فروشگاه را معمولاً رو به بیرون نصب می‌کند شیشه مغازه به صورت کامل تا سقف برود و به سقف متصل شود تا سوز و سرما از بالای شیشه به سمت داخل نفوذ نکند. همچنین برای زیباتر شدن کرکره فروشگاه معمولاً رول آن داخل تابلو جمع می‌شود. پس اگر قصد دارید هم کرکره و هم تابلوی مغازه خود را تعویض کنید بهتر است ابتدا کرکره برقی نصب شود تا ابعاد رول و محل قرار گیری موتور مشخص شود و سپس با توجه به آن تابلوی مناسب با ابعاد صحیح را سفارش گذاری و نصب نمایید.

یکی دیگر از  محصولاتی که می توانید از فروشگاه دیده بان برای  مغازه خود تهیه نمایید، درب اتوماتیک فروشگاهی می‌باشد. نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای،  تداخلی با نصب کرکره برقی ندارد و  و هر زمانی که بخواهید می‌توانید آنها را نصب نمایید. ولی اگر قصد دارید به صورت همزمان هر دوی آنها را نصب کنید بهتر است ابتدا درب اتوماتیک نصب شود زیرا در صورتی که کرکره برقی نصب شده باشد اندکی جا انداختن  شیشه‌های درب اتوماتیک فروشگاه دشوار خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیده بان درب های اتوماتیک درب اتوماتیک فروشگاه نصب کرکره برقی دیده بان شیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس