Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:32:40 GMT

تهدید به مرگ نگهبانان برج‌های لاکچری

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۵۶۵۶

تهدید به مرگ نگهبانان برج‌های لاکچری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع دو فقره سرقت مشابه در محله‌های "زعفرانیه" و "تجریش" به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت‌ها را انجام داده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، سردار علیرضا لطفی اظهار کرد: با وقوع دو فقره سرقت مشابه در محله‌های زعفرانیه و تجریش به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت‌ها را انجام داده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر دو پرونده متهمان پس از سرقت اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهرات، ساعت و ارزهای خارجی، دست و پای مال باختگان را بسته و به همراه دوربین مداربسته ساختمان از محل گریخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه اعضای این باند پنج نفره در تحقیقات پلیسی به دست آمد، ادامه داد: در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان به دست آوردند سه تن از اعضای این باند برای انجام سرقتی به جنوب کشور مسافرت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در دو عملیات منسجم و هماهنگ اعضای این باند در جنوب کشور و تهران دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۴۰ قلم از اموال سرقتی کشف شد.

سردار لطفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در این دو فقره سرقت ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، در پایان خاطر نشان کرد: هر پنج متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 545818

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تهدید تهدید به مرگ سرقت کشف سرقت باند سرقت دستگیری دستگیری سارقان قتل با سلاح گرم قتل با سلاح گرم در تهران تهدید به قتل با سلاح گرم اموال مسروقه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد