Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی به المیادین اعلام کردند: گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به دنبال وخامت حال هشام ابو هواش اسیر فلسطینی که از ۱۳۸ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است، آماده نبرد با صهیونیستها می شوند.

این منابع افزودند: گردانهای قدس حالت آماده باش اعلام کرده است. شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سطح آمادگی خود را بالا برده و اعلام بسیج عمومی در بین رزمندگان در غزه و کرانه باختری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبران جهاد اسلامی فلسطین تمام امکانات سیاسی را برای حفاظت و نجات اسیر هشام ابوهواش به کار گرفته است.

منابع مذکور تاکید کردند: رژیم صهیونیستی مسئول است و واسطه ها مراتب ناخرسندی عمیق خود را از لجاجت تل آویو ابراز داشته اند.

خبرنگار المیادین به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین تمامی مراکز و پست‌های دیدبانی را تخلیه کرده است و آماده ساعات آتی می شود. گردانهای قدس دستوراتی درباره آمادگی برای واکنش نشان دادن در صورت شهادت اسیر فلسطینی دریافت کرده است.

داود شهاب سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هم فراخوان مقابله با صهیونیستها را داد.

دقایقی قبل هم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل وخامت حال هشام ابوهواش اسیر فلسطینی که از ۱۳۸ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است، دانست.

در این بیانیه آمده است: هر ساعتی که می گذرد مفهومش این است که ابوهواش به مرگ نزدیکتر می شود و این اقدامی تروریستی است و ما واکنش نشان خواهیم داد. این در راستای پایبندی ما به واکنش به هر جنایتی است که دشمن مرتکب می شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اشغالگران به سیاست فریب و نیرنگ خود ادامه می دهند تا از مسئولیت این اسیر سرباز زنند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که اسیر ابوهواش وارد کما شده است.

کد خبر 5389513

منبع: مهر

کلیدواژه: گردان های قدس فلسطین رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه اوکراین ایران مسکو ولادیمیر پوتین افغانستان عربستان سعودی مذاکرات وین جو بایدن جهاد اسلامی فلسطین گردانهای قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد