Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «الکوره» عربی در گزارشی به کارنامه بد مربیان خارجی تاریخ تیم ملی مصر در مسابقات جام ملت های آفریقا پرداخت.

کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران اکنون هدایت فراعنه را برعهده دارد. این رسانه نوشت: کارنامه مربیان خارجی تیم ملی مصر در مسابقات جام ملت های آفریقا خوب نبوده و این برای کی روش خبر خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تیم ملی مصر با 7 مربی خارجی در مسابقات جام ملت های آفریقا پا گذاشته و تنها با دو مربی خارجی موفق به فتح این جام شده است.

ژوزف تیکتوس مربی مجارستانی در سال 1959 مصر را قهرمان جام ملت های آفریقا کرد. میکل اسمیت ولزی هم بعد از 27 سال دوباره فراعنه را در سال 1986 قهرمان آفریقا کرده است.

کارلوس کی روش کار سختی دارد و می خواهد بعد از 35 سال طلسم شکنی کند و دوباره به عنوان مربی خارجی فراعنه را قهرمان آفریقا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر کارلوس کی روش آفریقا تیم ملی ایران جام ملت های آفریقا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز