Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) و با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر ۲۵۰ شهید گمنام در ۲۴ شهر در سراسر کشور تشییع خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پیکر مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع خواهد شد. در روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ مصادف با شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها که نخستین شهید گمنام اسلام بود، پیکر‌های طیبه شهدای گمنام در ۲۴ شهر مختلف کشور تشییع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امسال سالروز شهادت بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف است با سالروز تشییع تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از این رو تشییع شهدای دفاع مقدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

از مجموع ۲۵۰ شهید گمنامی که ۱۶ دی ماه تشییع می‌شوند، ۱۵۰ شهید در تهران و ۱۰۰ شهید در ۲۳ شهر دیگر تشییع می‌شوند.   مراسم تشییع این شهدا، ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب آغاز شده و به سمت چهارراه ولیعصر و از آنجا به سمت معراج شهدای مرکز واقع در خیابان بهشت ادامه خواهد داشت. مشایعت‌کنندگان شهدا نماز ظهر و عصر را در جوار شهدا در معراج شهدای تهران اقامه خواهند کرد و زیارت عمومی این شهدا در معراج تا مغرب ادامه خواهد داشت.

در کنار تشییع پیکر مطهر ۲۵۰ شهید در سراسر کشور، پیکر‌های مطهر تعدادی از شهدای شناسایی شده نیز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. این شهدا در زادگاه‌های خود خاکسپاری می‌شوند. برچسب ها: تشییع پیکر شهدا ، شهدای گمنام ، شهادت حضرت زهرا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تشییع پیکر شهدا شهدای گمنام شهادت حضرت زهرا شهادت حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد