Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در حالی که گروهی از هواداران تراکتور با تجمع در مقابل بنیان دیزل، خوستار واگذاری تیم از محمدرضا زنوزی شدند و همین صدای اعتراض خود را به او نشان دادند، حالا مالک باشگاه تراکتور در گفتگوی کوتاهی که داشته، به این درخواست و همچنین ابهام درباره واگذاری باشگاه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی در این باره اظهار داشت: به آن یک عده بگویید که من از همین امشب آماده واگذاری هستم، قبلا گفتم و الان هم می‌گویم.

او درباره عزم خود برای واگذاری تراکتور گفت: مگر سه چهار ماه پیش نگفتم که بیایید تحویل بگیرید؟ کسی آمد؟ الان هم میگویم بیایید و همین امشب تیم را تحویل می‌دهم، هرکسی می‌گوید تیم را تحویل نمی‌دهم، دروغ می‌گوید.

مالک تراکتور در مورد آمادگی صنایع مس برای واگذاری عنوان کرد: صنایع شرکت مس هم اگر می‌خواهند تیم را تحویل بگیرند همین امشب بیایند.

با این حساب به نظر می‌رسد که باشگاه تراکتور در همین ۲۴ ساعت آینده واگذار خواهد شد و دوره مالکیت محمدرضا زنوزی بر این باشگاه به اتمام خواهد رسید.


 

کد خبر 647119 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران همین امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود