Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر اسماعیل کوثری در برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت، در رابطه با نقش کلیدی حاج قاسم سلیمانی و یارانش در جبهه مقاومت گفت: دشمن بر اساس ماهیت خود و اینکه بر عناد خود اصرار دارد، برداشت‌ها و تحلیل‌هایی می‌کند که به نفع خودش باشد. آنها فکر می‌کردند با ترور سردار سلیمانی محور مقاومت را تضعیف می‌کنند درحالی که شهادت حاج قاسم علیرغم اینکه غمی فراموش نشدنی است اما برکاتی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اولین نکته این بود که مردم دنیا و ملت‌ها متوجه شدند که جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستاده است و پیروز میدان هم بوده است. نکته دوم این بود که این اتفاق موجب تضعیف استکبار جهانی شد چرا که همه علیه استکبار و صهیونیسم شعار داده و واکنش نشان دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: نکته سوم این بود که بعد از شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت مصمم‌تر و محکم‌تر کار خود را ادامه می‌دهد. این اقدام در حد حرف نیست و کاملا اجرایی شده و در عمل شاهد هستیم کشور یمن تا چه میزان قوی و قدرتمند در میدان حاضر شده و به راه خود ادامه می‌دهد.

کوثری تصریح کرد: آمریکایی‌ها بر اثر شکستی که به آنها وارد شد مجبور شدند از افغانستان و برخی مناطق دیگر خارج شوند. بنابراین حاج قاسم اگرچه بین ما نیست اما روح این شهید بزرگ از ما می‌خواهد که این مسیر را مصمم و محکم و با صلابت ادامه دهیم و این در عمل پیاده شده است. اگر سردار سلیمانی نیست عمل او و اهداف او پا بر جا هستند.

وی در رابطه با نحوه مواجهه با رسانه‌های بیگانه‌ای که سعی دارند محبوبیت شهید سلیمانی را کمرنگ کنند، گفت: ما در وهله اول وظیفه داریم که نسبت به مکتب حاج قاسم سلیمانی شناخت پیدا کنیم و کسانی که از نزدیک این شهید را می‌شناختند خاطرات خود را دقیق بیان کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در وهله دوم باید به آموزه‌های حاج قاسم عمل کنیم. سوم اینکه در جهت وحدت گام برداریم و در نهایت با شناخت از دشمن در میدان حضور داشته باشیم تا دشمن بداند جایی در منطقه و فراتر از منطقه نخواهد داشت.

کوثری اظهار کرد: باید به صهیونیست و امثال آنها بگوییم تا بدانند روزگاری که آنان با چپاول و غارت و زورگویی می‌توانستند بر ملت‌ها حاکم شوند تمام شده است. در چنین شرایطی اگر این مسیر را ادامه دادیم می‌توانیم بگوییم حاج قاسم اگرچه نیستی اما راهت ادامه دارد.

وی بیان کرد: چه در ایران و چه در کشورهای منطقه باید طوری عملی کنیم که با موفقیت در ابعاد مختلف از اقتصاد گرفته تا فرهنگ، از مظلومان و ضعیفان حمایت و طرفداری کنیم و اینطور مکتب حاج قاسم را به یک فرهنگ ماندگار تبدیل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت‌ها باید روندی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به بیگانگان اجازه ندهند که از آن سر دنیا بر کشورشان حکومت کنند، این همان چیزی است که حاج قاسم به آن اهمیت می‌داد و معتقد بود هر ملتی می‌تواند خود را اداره کند.

کد خبر 5389543

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی اسماعیل کوثری مجلس شورای اسلامی 9 دی قاسم سلیمانی دولت سیزدهم صحن مجلس محمد مخبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی بهادری جهرمی شهید سلیمانی مذاکرات وین فتنه 88 سیدابراهیم رئیسی لایحه بودجه ایران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی، منابع خبری از افزایش شمار نظامیان به هلاکت رسیده به دست مبارزان مقاومت فلسطین خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که شمار نظامیان کشته شده در کمین المغراقه در مرکز غزه به چهار نظامی افزایش پیدا کرده است.

شب گذشته، شبکه العربی نیز به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داده بود.

منبع مذکور اشاره کرده بود که در عملیات مقاومت در محور نتساریم ۲ نظامی صهیونیست از لشکر ۹۹ کشته شده و ۸ نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عبری زبان تعداد کشته و زخمی‌های صهیونیست‌ها را بسیار بیشتر اعلام کردند و گفتند که در عملیات شامگاه یکشنبه مقاومت فلسطین در محور نتساریم در جنوب غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری نیز از لحظه جابجایی و انتقال نظامیان کشته و مجروح صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه به بیمارستان منتتشر شده است.

کد خبر 6092092

دیگر خبرها

  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست