Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز سال ۲۰۲۲ و پایان ضرب‌الاجل نیروهای مقاومت به اشغالگران آمریکایی برای خروج از عراق، منابع خبری از آماده‌باش در سفارت آمریکا در بغداد خبر می‌دهند.

به گزارش قدس انلاین، همزمان با آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی، منابع خبری از آماده باش در سفارت آمریکا در بغداد خبر می‌دهند. 

پایگاه خبری الشرق نیز از فعال شدن سامانه دفاع هوایی سی‌رام سفارت آمریکا در بغداد خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیروهای امنیتی عراق به طور گسترده در اطراف سفارت آمریکا در بغداد مستقر شده‌اند.

هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق روز سه‌شنبه، ۲۸ دسامبر، درباره خروج نظامیان خارجی از این کشور بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد: «هر روز برای ما قطعی می‌شود که نیروهای اشغالگر آمریکا در اجرای مطالبات ملت عزیز ما مبنی بر اجرای مصوبه پارلمان عراق در زمینه خروج آنان، جدی نیستند.»

مقاومت عراق افزوده که آمریکا قصد دارد، نیروهای خود را در پایگاه‌های کنونی، حفظ کند و همچنین کنترل حریم هوایی عراق را در دست داشته باشد و از مناطقی جاسوسی کند که عاری از وجود عناصر داعش است.

گروه‌های مقاومت عراقی اعلام کرده‌اند همزمان با پایان ضرب‌الاجل به نیروهای اشغالگر آمریکایی، حمله به آنها تا اخراج کامل از عراق را در پیش خواهند گرفت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اخراج سفارت آمریکا بغداد سفارت آمریکا در بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه پرحادثه‌ای را مقابل والنسیا پشت سر گذاشت و در نهایت با شکست 2-1 به رختکن رفت.

بارسا ابتدا با گل دقیقه 22 فرمین لوپز پیش افتاد، سپس روی اشتباه مارک آندره تراشتگن بازی در دقیقه 27 به تساوی رسید. تراشتگن هنگام خروج از دروازه در عبور توپ از بالای سر هوگو دورو ناکام بود و این مهاجم به راحتی دروازه را باز کرد. در دقیقه 38 هم روی تکل اشتباه رونالد آرائوخو، والنسیا به یک ضربه پنالتی رسید و گل دوم را په‌په‌لو به ثمر رساند.

بارسا برای جبران نتیجه بازی روی دروازه حریف فشار می‌آورد و به یک موقعیت ایده‌آل  رسید که خروج به موقع دروازه‌بان حریف این فرصت را از تیم میزبان گرفت.

لامینه یامال با استفاده از سرعت بالای خود موفق شد پاس جاسیوروفسکی به سمت دروازه را دریافت کند و به سمت دروازه حرکت می‌کرد که خروج جورجی مامارداشویلی مانع از گلزنی او شد.

بعد از اینکه صحنه مشکوک به نظر می‌رسید و یامال همراه بازیکنان بارسا خواستار بازبینی صحنه شدند، دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند که مامارداشویلی خارج از محوطه جریمه با دست چپش روی توپ اثر گذاشته است.

داور پس از بررسی VAR از نمایشگر کنار زمین استفاده کرد و مطمئن شد که این دروازه‌بان برای مهار توپ خارج از محوطه جریمه از دستش استفاده کرده که او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

پس از اخراج مامارداشویلی، خائومه دومنک به جای آندره آلمیدا وارد زمین شد تا درون دروازه والنسیا قرار بگیرد. بارسا در وقت‌های اضافه اعلام شده به دلیل این اخراج فشار روی دروازه تیم 10 نفره را افزایش داد اما در نهایت نیمه با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا