Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در زمان برداشت سیب با خرید تضمینی سیب صنعتی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تن محصول توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شده است.

وی اضافه کرد: مجموع بهای خرید تضمینی سیب صنعتی در استان ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است که تا کنون بخش عمده ای از مطالبات به حساب باغداران استان واریز شده و باقی مانده مطالبات نیز در اسرع وقت در طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی بیان کرد: طبق گفته مسوولان، ۹۲ درصد ارزش ریالی سیب تولیدی در استان مربوط به سیب درجه یک و ۲ بوده و فقط هشت درصد آن مربوط به سیب صنعتی است.

حیدری ادامه داد: امسال در استان بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار تُن سیب درختی تولید شد که رتبه اول کشوری را در این زمینه این استان به خود اختصاص داده است ولی به دلیل شرایط آب و هوایی، وزش باد و تنش های اقلیمی حدود یک سوم از محصول سیب درختی تولیدی به زیر درختی یا همان سیب صنعتی تبدیل شد.

به گزارش ایرنا امسال خرید سیب صنعتی به قیمت ۱۴۵۰ تومان از کشاورزان خریداری شد؛ این درحالی است که قیمت خرید سیب صنعتی هم اکنون توسط کارخانجات ۲۵۰۰ تومان است.

سالانه نزدیک به ۳۵۰ هزار تن سیب صنعتی در این استان تولید می شود.

برچسب‌ها صادرات سیب آذربایجان غربی کشاورزی ارومیه اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات سیب آذربایجان غربی کشاورزی صادرات سیب آذربایجان غربی کشاورزی ارومیه اراضی کشاورزی سیب صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده