Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی از پرداخت نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات خرید تضمینی سیب صنعتی در استان خبر داد.

شهریار حیدری در خصوص  پرداخت آخرین وضعیت مطالبات سیب صنعتی در استان گفت: خبر امیدوار کننده در سالجاری خرید سیب صنعتی به صورت تضمینی توسط دولت بود که این طرح  توانست بخشی از مشکلات سالهای گذشته را جبران کند و با تمهیدات انجام شده در زمان خرید تضمینی سیب صنعتی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تن توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموع بهای خرید تضمینی سیب صنعتی دراستان ۶۰ میلیارد تومان بود که تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات به حساب باغداران استان واریز شده و باقی مانده مطالبات نیز در اسرع وقت در طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

حیدری خاطر نشان کرد:طبق گفته مسئولان ، ۹۲ درصد ارزش ریالی سیب تولیدی در استان مربوط به سیب درجه یک و دو بوده و فقط هشت درصد آن مربوط به سیب صنعتی است

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، وی یاد آور شد: امسال در استان بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار تُن سیب درختی تولید شد که رتبه اول کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داده است ولی به دلیل شرایط  آب و هوایی و وزش باد و تنش های اقلیمی حدود یک سوم از محصول سیب درختی تولیدی به زیر درختی یا همان سیب صنعتی تبدیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سیب صنعتی میلیارد تومان سیب صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن