Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس رضائیان زاده سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۱۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۵۱۱ هزار و ۹۹۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع، یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۹۹۷ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۴۴۸ هزار و ۳۲۷ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۷۶ هزار و ۹۲۲ مورد تست سریع انجام شده و ۶۳ هزار و ۶۶۳ بیمار مثبت شناسایی شده است.

رضائیان زاده گفت: با بستری ۸۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۶۸ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج هم استانی دیگر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری به هفت هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین از ابتدای شیوع این بیماری ۵۰۲ هزار و ۶۵۰ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او گفت: در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۶۱۹ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۳۷ هزار و ۹۶۱ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۲۰ هزار و ۲۵۹ دُز نوبت دوم و ۴۰۳ هزار و ۳۹۹ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس ابتدای شیوع بیمار مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078233 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد