Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه شنبه در همایش بصیرتی تبیین منظومه فکری امامین انقلاب با محوریت توانمندسازی بانوان اظهار کرد: ما باید ببینیم نایب خاص و عام امام معصوم چه کسی است و اعتقاد داشته باشیم اگر شخصی به این درجه می رسد که می تواند نایب امام معصوم شود قطعا بدون حکمت نیست زیرا این جایگاه بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرزین با تاکید بر این مساله که اگر شخصیتی به این مقام دست پیدا می کند که نایب بر حق امام شود قطعا از سر حکمت و جامعیت است، افزود: فهم این مسئله مهم حقیقتا کار آسانی نیست و حضور در میدان عمل، اعتقاد و التزام به آن کار سخت تری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طی ۵۰ سال براساس اصول ثابتی که از فهم عمیق به قرآن گرفته شده حرکت کرده اند و در تمام این سال ها ذره ای از مسیری که بر اساس اصول اندیشه های اسلامی است، منحرف نشدند.

وی ادامه داد: اینکه شخصی بتواند در طول دوران غیبت توحید اجتماعی را در حد عالی و مجتهدانه بفهمد و به میدان عمل وارد کند اتفاقی است که حتی در بین بزرگان، اندیشمندان و فرهیختگان کم نظیر است.

گرزین امام راحل و رهبر معظم انقلاب را از معدود افرادی معرفی کرد که بر تارک این تعداد معدود می درخشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و امام راحل به درستی موانع و مشکلات نظام را درک کردند، برای حل آن راهکار ارائه کردند، افق روشنی طراحی کردند و یکی یکی با نگاه مدیریتی وضعیت جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دادند به طوری که جبهه حق هر روز قوی تر و جبهه باطل ضعیف تر می شود و این علامت بر حق بودن آن ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان رهبر معظم انقلاب و امام راحل را پرچمداران توحید اجتماعی دانست و افزود: این دو شخصیت کم نظیر توانستند به خوبی جامعه اسلامی را در زمان غیبت امام عصر هدایت کنند و این اثبات حقانیت منظومه فکری آن ها است.

کد خبر 5389616

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گرگان 9 دی قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به قم سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا حماسه نهم دی ماه گرگان عکس استانها فتنه 88 رهبر معظم انقلاب امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل