Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن جهان اسلام، مردم مسلمان منطقه و همچنین مردم کشور ایران اسلامی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه هر کاری که برای گرامی داشت یاد آن شهید والامقام انجام دهیم در برابر عظمت اقدامات و مجاهدات آن شهید والامقام ناچیز است: یادآور شد: شورای اسلامی و شهرداری شهر مادوان به همین منظور جهت پاسداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی برنامه ای در خور شأن آن شهید والامقام برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یادواره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اقدام فرهنگی از سوی شورا و شهرداری مادوان و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود افزود: این یادواره فردا یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل مسجد النبی مادوان با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان در تشریح این برنامه گفت: سخنران این یادواره آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج خواهد بود که طی آن مراسم تجلیل از پاکبانان شهر مادوان را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: اما در این یادواره یک میهمان ویژه و کبوتر خونین بال به نام شهید قربان عادلی‌نژاد خواهیم داشت که پیکر این شهید والامقام بعد از 39 سال به خانه بازگشته و این یادواره را معطر به شمیم خوش خود خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهرداری جهان اسلام خبرگزاری فارس حاج قاسم سلیمانی شهید والامقام شهر مادوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی