Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز است دولت از بخش کشاورزی و دامداری بیشتر حمایت کند گفت: طرح حمایت و تقویت امنیت غذایی در حال بررسی در مجلس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ مصطفی نخعی عصر امروز در آیین  تکریم و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه خشکسالی امان مردم استان را بریده است اظهار داشت: به خصوص عشایر و دامداران با مشکلات بسیاری جدی مواجه هستند و متاسفانه با وجود تلاش هایی که انجام می شود ما نتوانسته ایم کشاورز و عشایر و دامداران را در سطح کشوری حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از بخش کشاورزی و دامداری را متناسب با مشکلات پیش آمده در این بخش ندانست و ادامه داد: این بحران نیازمند مدیریت بحران بود اما متاسفانه همچنان گیر و گرفتار بروکراسی‌ها می‌خواستیم بحران را به صورت طبیعی اداره کنیم و دامدار و کشاورزان با این اقدامات به خاک سیاه نشستند.

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش دولتی باید حمایت از کشاورزی و دامداری معنادارتر باشد گفت: باید از لاک بروکراسی های معمول خارج شویم.

نخعی با بیان اینکه طرح حمایت و تقویت امنیت غذایی در حال بررسی در مجلس است که باید کمک شود تا به عنوان قانون تصویب شود، افزود: خام فروشی از دیگر مشکلات خراسان جنوبی است که باید ایجاد و توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی را جدی تر دنبال کنیم تا در آینده با این مسائل رو به رو نباشیم.

وی بیان داشت:خراسان جنوبی از قدیم الایام به واسطه داشتن محصولات استراتژیک عناب، زرشک، زعفران و دام سنگینی مانند شتر و همچنین اشتغال زیادی از مردم استان در بخش کشاورزی از اهمیت بسیاری برخوردار است و می طلبد نگاه ویژه ای در این حوزه داشته باشیم.

تعیین قیمت جدید مرغ با اصلاح ارز ترجیحی با وزارت جهاد کشاورزی است/ بازار با مازاد مرغ مواجه خواهد شدمعاون وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند: باید به سمت کشاورزی تجاری برویم/اخذ مجوز صادرات 300 هزار رأس دام سبکرئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی منصوب شد

 رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: باید در کنار برنامه های جهاد کشاورزی با هم عهد و پیمان ببنیدیم که رضایت‌مندی مردم اولویت و سرلوحه کار ما باشد و این خطر قرمز ما خواهد بود.

جعفری با بیان اینکه میز خدمت جهاد کشاورزی در روز شهادت سردار سلیمانی برای بررسی و مشکلات این حوزه برپا خواهد شد، تأکیدکرد: همچنین باید قانون را به نفع مردم تفسیر کنیم  و هیچ باکی هم نداشته باشید  و شجاعانه بر این منطق بایستید چون استان خراسان جنوبی ظرفیت اینکه مُر قانون را اجرا کنیم، ندارد.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

کد خبر 749384

دیگر خبرها

  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است