Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزی که خداداد عزیزی در تلویزیون گفت جادوگر مایع بر جادوگر فوتی پیروز شد خیلی ها با توجه به لحن و سبقه خداداد، تصور کردند عزیزی شوخی می کند اما متاسفانه درباره لیگ برتر چیزهای می شنویم که اصلا شوخی نیست.

به گزارش طرفداری، وقتی فدراسیون فوتبال هیچ ابایی از همکاری با رمال مقیم کلاک کرج ندارد و رییس فدراسیون که باید با این پلیدی ها برخورد کند، در برنامه امن تلویزیونی اش به صراحت می گوید هر کس نفس حقی داشته باشد و بتواند با نفس و قلمش به ما کمک کند، استقبال می کنیم نتیجه اش همین است که مدعیان رمالی و جادوگری به سمت باشگاه های ما هجوم می برند!

امروز روزنامه ایران ورزشی از جادوگری نوشته که اصرار دارد با یک تیم لیگ برتری همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جادوگری که به سرمربی تیم هشدار داده مراقب باشد اخراج نشود اما این تنها مورد مشکوک در لیگ برتر نیست. رمال پیر روی دست جادوگر کرجی بلند شد!

به گفته یک شخص نزدیک به جادوگر کلاک کرج، این شخص از تنها کسی که در لیگ برتر حمایت می کند یک سرمربی جوان است. سرمربی جوان که در این فصل خوب نتیجه گرفته، باخت غیرمنتظره را در شرایطی تجربه کرد که گویا جادوگر کلاک گفته بود حاضر نیست در آن بازی حامی اش باشد چرا که سرمربی تیم رقیب از جادوگری که در شهر ایذه سکونت دارد کمک گرفته بود و جادوگر کرجی بنا به دلایلی خودش را با آن رمال پیر طرف نمی کند.

در ظاهر این روایت به شوخی شبیه است اما وقتی نشانه ها را کنار هم قرار می دهید به نتایج شگفت انگیزی می رسید؛ یک سرمربی بعد از نتایج ضعیفی که برایش رقم خورده، پرسان پرسان سراغ جادوگر پیر ایذه می رود و از او کمک می خواهد. این کمک خواستن با بازی تیم این مربی و تیم مربی تحت حمایت جادوگر کرجی همزمان می شود و این تیم در این دیدار بازنده از زمین بیرون می آید. از کلاهبردار شمالی تا مدعی کرامات در حاشیه تهران

همچنین پیش از این روایت هایی درباره شخص رمالی که مدعی جادوگری است و در شمال سکونت دارد شنیده می شد. این شخص که چند وقت پیش تلاش کرده بود به تیم شمالی لیگ برتر نزدیک شود و مدیران باشگاه و سرمربی حتی او را به ورزشگاه راه نداده بودند، حالا ادعا می کند اخیرا به یک تیم قعرنشین پیوسته و حضور او باعث شده این تیم شروع به جمع آوری امتیاز کند. این کلاهبردار شمالی ادعا می کند می تواند این تیم ته جدولی را در لیگ برتر نگه دارد!

شخص دیگری در پاکدشت که مدعی کرامات است، خودش را به تیم دیگری در لیگ برتر نزدیک کرده و همچنین مربی دیگری هم که سابقه همکاری با رمالی در ملارد و رمال دیگری در شهر ری را دارد، دوباره به یکی از این دو رمال نزدیک شده و تمام این تلاش های احمقانه برای رقم زدن نتیجه، می تواند حاصل همان نگاه باشد که می گوید چه اشکالی دارد ما با انرژی مثبت کسی که نفس حقی دارد به جام جهانی برویم؟ پشت پرده روابط جادوگر کلاک به زودی در طرفداری

باورش سخت است اما یک عالم آشنا به علوم غریبه به مربی معتقدی که برای رهایی از شر این خرافات به او پناه برده گفته است؛ متاسفانه در فوتبال ما خیلی ها به این راه ناصواب کشیده شده اند. این سرمربی طی سه هفته اخیر در دو بازی با تیم هایی روبرو شده بود که سرمربیان شان متهم به همکاری با جادوگر هستند و به دلیل رفتارهای مشکوکی که در این بازی ها دیده بود تصمیم گرفت سراغ شخصی برود که از این موضوع مطلع باشد و آنچه شنیده برایش غیرقابل باور است.

رسانه طرفداری طی روزهای آینده ابعاد تازه ای از این فاجعه را برای آگاهی اهالی فوتبال منتشر می کند. همچنین طی روزهای گذشته به اطلاعات تازه ای درباره جادوگر کلاک، روابطش و شخصی که پشت پرده جادوگری هایش قرار دارد، دست پیدا کردیم که خواندنش می تواند برای مخاطبان جذاب باشد. این پرونده را حتما در طرفداری دنبال کنید…

 

بیشتر بخوانید:

هشدار یک جادوگر به سرمربی تیم لیگ برتری!

طرفداری افشا می کند؛ پیام های تصویری خوبان عالم برای حلقه مریدان! + تصاویر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۳ ضمن قرار گرفتن در رده نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور با نمره ۹.۵۹۶ و ازبکستان با نمره ۹.۵۸۰ نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان