Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:24:26 GMT

نمایشگاه «پوستر فاطمی» در رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۷۴۳۰

نمایشگاه «پوستر فاطمی» در رشت افتتاح شد

محمد محسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان برگزاری جشنواره «هنر فاطمی»، اظهار کرد: بیش از ۸۰ اثر از هنرمندان برجسته گرافیک کشور به این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد بیش از ۵۰ اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شدند، گفت: در میان این آثار ۳۰ اثر شاخص انتخاب و امروز در قالب نمایشگاه «پوستر فاطمی» به نمایش عموم در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حسینیه هنر رشت با اشاره به اینکه این آثار پیش از این توسط شهرداری تهران دو بار به نمایش عموم در آمده است، افزود: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری حسینیه هنر رشت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در این مکان برپا است، اضافه کرد: موضوع آثار درباره حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و به مناسبت ایام شهادت بانوی گرامی اسلام برپا شده است.

کد خبر 5389665

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه هنر رشت محسن علیزاده گرافیک نمایشگاه پوستر 9 دی قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به قم سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا گرگان حماسه نهم دی ماه عکس استانها شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا

استاندار یزد گفت: یزد آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست مشترک با رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحول و طلایه داری والیبال استان طی سال های اخیر، بر بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت به منظور رشد والیبال کشور تاکید کرد.

فاطمی با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ، در استان فراهم می‌شود.

وی مسابقات مذکور را رویدادی فاخر در حوزه ورزش دانست و افزود: امید است با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی به میزبانی استان، شاهد رونق و افتخار آفرینی بیش از پیش شاخه‌های مختلف ورزش استان به ویژه در شاخه والیبال باشیم.

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان و به تبع آن رونق گردشگری است.

فاطمی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی یزد، گفت: در پرتو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مسابقات به بهترین شکل ممکن در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی فرهنگی، ورزشی و گردشگری؛ به میزبانی استان استقبال می‌کنیم.

کد خبر 749546

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد