Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل پدر و مادر در تهران رخ داد.  عامل قتل پدر و مادر در تهران دستگیر شد. متهم به قتل پدر و مادر در تهران اعتراف کرد. رسیدگی به پرونده قتل پدر و مادر در تهران در دادگاه آغاز شد. در ادامه بیشتر از قتل پدر و مادر در تهران بخوانید.

رسیدگی به این پرونده از 26 آذرماه سال 92 به دنبال کشته شدن  زن و مرد میانسالی در  خانه شان در خیابان بهار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می داد عزت 55 و فریبا 50 ساله در حالی که خواب بودند در خانه شان با اسلحه مجهز به صدا خفه کن کشته شده اند و عامل جنایت با بریدن شیر گاز قصد داشت سایر اعضای خانواده را نیز به کام مرگ ببرد که ناکام ماند.

دختر خانواده که با استشمام بوی گاز از خواب بیدار شده بود پلیس را با خبر کرد و تحقیقات آغاز شد.

در بررسی های پلیسی روشن شد پسر خانواده به نام مسعود دست به جنایت خانوادگی زده و آخرین گلوله در اسلحه گیر کرده است. پسر 22 ساله که هرگز انگیزه خود از این قتل را فاش نکرد خیلی زود بازداشت شد  و به شلیک خونین با اسلحه مجهز به صدا خفه‌کن اعتراف کرد.

متهم جوان پای میز محاکمه ایستاد و  ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 وی گفت: من از بچگی در خواب حرف می زدم. مدتی بود خوابگرد شده بودم. آن شب هم در خواب پدر و مادرم را کشتم و اصلا متوجه کارهایم نبودم.

وی ادامه داد: من هیچ اختلاف یا مشکلی با پدر و مادرم نداشتم. دلیلی هم برای این جنایت ندارم. من خیلی وقت است که خوابگردی می‌کنم و شب‌ها در خواب راه می‌روم. خیلی وقت‌ها کارهای عجیبی در خواب انجام می‌دهم که وقتی بیدار می‌شوم متوجه آن می‌شوم. آن شب  هم وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم  به سراغ  صندوقچه پدرم رفته ام و اسلحه‌ای را که مجهز به صدا خفه کن بود برداشته و با آن  به سر پدر و مادرم شلیک کرده ام. من  وقتی از خواب  بیدار شدم جسد آنها را مقابل خودم دیدم و وحشت کردم.چیزی هم درباره بریدن شلنگ گاز به خاطر ندارم. من خصومتی با خواهر و برادرم نداشتم که بخواهم آنها را بکشم.

در حالی که خوابگردی متهم تایید شده بود خواهر و برادر وی که اولیای دم هستند با طرح یک شرط اعلام کردند حاضر به گذشت هستند.

برادر متهم که گوینده است گفت: ما در خواب بودیم و خواهرم با استشمام بوی شدید گاز از خواب بیدار شد. او من و مسعود را از خواب بیدار کرد و ما با صحنه وحشتناکی روبه رو شدیم. ما متوجه شدیم پدر و مادرمان در خواب کشته شده اند. اما هنوز نمی دانیم برادرمان چطور در خواب دست به چنین کاری زده است.

وی ادامه داد: ما حاضر به قصاص برادرمان نیستیم و اگر او بتواند در مدتی که در زندان است کل قرآن را حفظ کند از اعدام گذشت می کنیم و  و رضایت می‌دهیم.

در حالی که 8سال از جنایت مرموز خانوادگی گذشته بود مسعود توانست قرآن را حفظ و رضایت قطعی خواهر و برادرش را جلب کند.

به این ترتیب از قصاص رهایی یافت و پرونده اش برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است متهم که حالا 30 سال دارد طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی  از خود دفاع کند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل پدر و مادر در تهران قتل پدر و مادر در تهران قتل پدر و مادر در تهران قتل پدر و مادر در تهران اخبار حوادث قتل پدر و مادر قتل پدر و مادر در بوشهر قتل پدر و مادر در تهران قتل و عام خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد گلشیفته فراهانی سام درخشانی سام درخشانی بازیگر ایرانی سام درخشانی اینستاگرام قتل پدر و مادر در تهران خواب بیدار بیدار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون

 ۹ آذر سال ۱۳۹۹ مرد ۳۸ ساله‌ای که با ضربات چاقو بشدت مجروح و به بیمارستانی در ورامین منتقل شده بود به خاطر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخت.

وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا وارد عمل شد، دوست مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: مقتول چند ساعت قبل در کمپ ترک اعتیاد با فردی به نام شهرام درگیر شد و این حادثه رخ داد.

در ادامه مأموران متهم را بازداشت کردند و وی در همان ابتدا قتل را گردن گرفت، اما گفت: هرچه فکر می‌کنم نمی‌دانم چرا او را کشتم!

از آنجا که اظهارات متهم عجیب بود، وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: روز حادثه در مرکز ترک اعتیاد در حال کشیدن سیگار بودم که مقتول به من اعتراض کرد و از آنجایی که هیچ‌کس حق ندارد در کار من دخالت کند او را با چاقو زدم تا ساکت شود!

پس از آن پلیس در تحقیقات پی برد که متهم ۳ سال قبل پدرش را نیز به قتل رسانده، اما در مدت زمان کوتاهی با رضایت خواهر و برادرش از قصاص نجات پیدا کرده و از زندان آزاد شده است.

جمع‌بندی تحقیقات سبب شد تا وی با دستور قضایی برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی فرستاده شود و کارشناسان این سازمان بعد از معاینه‌های لازم در گزارشی اعلام کردند متهم به جنون مبتلا است و هنگام وقوع قتل نیز اختیاری از خود نداشته است.

با اعلام این گزارش متهم در بیمارستان اعصاب و روان بستری شد.

 در دادگاه چه گذشت

با تکمیل تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی و پلیس پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای این جلسه خواهر و برادر مقتول به قضات گفتند: چند سال قبل برادرمان معتاد شد و ما او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما چند ماه بعد هم پاک شد و پس از آن برادرمان تصمیم گرفت در همان کمپ مشغول به کار شود و حقوق هم می‌گرفت تا اینکه شهرام او را بی‌رحمانه کشت. این مرد چند سال قبل پدرش را نیز کشته است. وقتی خانواده متهم می‌دانستند که او مشکل روانی دارد چرا او را تحت نظر قرار ندادند تا از آدمکشی‌های وی جلوگیری کنند. چرا خواهر و برادرش رضایت دادند و او را رها کردند تا دست به جنایت دیگری بزند. با شرایطی که متهم دارد و گزارشی که پزشکی قانونی اعلام کرده ما فقط می‌توانیم دیه برادرمان را بگیریم و تنها درخواست‌مان همین است.

بعد از آن خواهر متهم به جایگاه رفت و گفت: شهرام ۳ سال قبل معتاد شد و به خاطر مصرف مواد مشکل روانی پیدا کرد. بعد هم سر مصرف مواد مخدر بار‌ها با پدرم درگیر شد و در نهایت هم پدرم را به قتل رساند. ما، چون وضعیت روانی او را می‌دانستیم بلافاصله رضایت دادیم و برادرم خیلی زود آزاد شد. اما دوباره به سراغ مواد مخدر رفت و ما او را مجبور کردیم تا به کمپ ترک اعتیاد برود، اما فکر نمی‌کردیم در آنجا مرتکب قتل شود. الان هم وضعیت مالی ما در حدی نیست که بتوانیم دیه مقتول را به خانواده‌اش پرداخت کنیم. به همین خاطر تقاضا داریم دیه از صندوق بیت‌المال به اولیای دم پرداخت شود.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح