Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تصادف مینی بوس کارگران معدن سنگان خواف با یک دستگاه پژو منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۱۵ نفر شد. - اخبار استانها -

سروان حاجی علی فرمانده پلیس راه تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهارداشت:یک دستگاه  کارگران مینی بوس ( معدن سنگان) با یک دستگاه پژو 405در محور تایباد به خواف  امشب (در محدوده جاده دربند) تصادف کرد که متاسفانه ١ نفر راننده مینی بوس فوت و 5 نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ظاهرا پژو 405 تعداد 8 سرنشین داشته است.

آتشیار علی حسینی ، رئیس آتش نشانی تایباد نیز گفت: در مورخه 11 دیماه در پی تماس با سامانه 125 در خصوص حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با پژو در تقاطع روستای دربند نیروهای عملیاتی شامل سه اکیپ به محل اعزام و نسبت به انجام عملیات رهاسازی مصدومین اقدام عاجل بعمل آمد.

رئیس اورژانس استان فارس: در 48ساعت اخیر 282 فقره تصادف با 6 کشته و 340 زخمی ثبت شدصدور دستور قضایی برای رسیدگی فوری به تصادف زنجیره‌ای در ‌محور اهواز ـ خرمشهر + اسامی فوتی‌ها و مجروحانتصادف زنجیره‌ای در محور اهواز ـ خرمشهر 10 قربانی گرفت/ 15 نفر مصدوم شدند + فیلم

وی افزود: مصدومین تحویل اورژانس و یک نفر فوتی جهت انتقال به متوفیات شهرداری تحویل شداما دقایقی پیش 1 نفر از مصدومان بر اثر شدت جراحات جان سپرد و بدین صورت جمع فوتی‌های این حادثه دلخراش به 2 نفر رسید.

حسینی تصریح کرد: 17 مصدوم نیز بلافاصله با 8 آمبولانس ( 6 آمبولانس شبکه بهداشت و 2 آمبولانس سپاه و هلال احمر) به بیمارستان منتقل شدند، 15 مصدوم دیگر این حادثه هم اکنون در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه حال 4 نفر وخیم است.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک دستگاه مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان