Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه شنبه در مراسم دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر دانسفهان، افزود: ایران، اکنون قوی ترین بازیگر منطقه ای در خاورمیانه است و دیگر یک کشور منزوی در جهان و منطقه نیست.
سردار آتانی اضافه کرد: تهدیدها و تحریم های ظالمانه آمریکا، نه تنها نفوذ ایران را کاهش نداده، بلکه آن را به شدت افزایش داده و دولت های منطقه آن چنان دل بسته به ایران هستند که اجازه تأثیر تهدیدها و تحریم های ظالمانه را بر ایران نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
سردار آتانی، به اصلی ترین راهبردهای آمریکا در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: جلوگیری از بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه، تسویه حساب با سوریه و اضلاع مقاومت، کم کردن عمق استراتژیک ایران در منطقه و تأمین امنیت پایدار برای اسرائیل از جمله راهبردهای آمریکا بود که اصلی ترین آن در منطقه به تبدیل جنگ درون تمدنی به برون تمدنی و به جان هم انداختن دنیای اسلام خلاصه می شود.
وی گفت: تمامی این برنامه ها با ورود شهید سلیمانی به میدان مبارزه خنثی شد و قدرت پوشالی آمریکا در سطح جهان برای همه جهانیان نمایان شد.
این مسوول نظامی، اخلاص و تقوا را توشه مهم شهید سلیمانی در سپاه قدس دانست و گفت: معنویت، پایدارترین عنصر دین است که مشخص کننده ارتباط خصوصی بین فرد با خداوند محسوب می شود.
وی با بیان اینکه معنویت اسلامی، انسان را با اخلاص و تقوا شایسته رسیدن به قرب الهی می داند، افزود: اخلاص و تقوای شهید سلیمانی در همه دوران زندگیش نمایان بود که همین اخلاص و تقوا توشه مهم شهید سلیمانی برای سپاه قدس شد.  
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه در جمع ورزشکاران باستانی کار شهر دانسفهان حضور یافت و ضمن بازدید از ورزش باستانی آنها با ورزشکاران و مسوولان شهر دانسفهان به گفت و گو پرداخت.
شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا بوده و در ۷۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین شهر دانسفهان شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است

به گزارش خبرآنلاین حسن کاظمی قمی نماینده رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت:

تروریسم و مشخصا داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است؛ ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901306

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است