Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آمار منتشر شده توسط موسسات مدافع حقوق بشر در فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی در طول سال ۲۰۲۱ حدودا هر یک ساعت یک فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق، مؤسسه‌های مختلف مدافع حقوق اسرا و آزادگان فلسطینی در آماری که به طور مشترک صادر و در اختیار رسانه‌های فلسطینی قرار گرفت، تاکید کردند، رژیم صهیونیستی حدود ۸ هزار فلسطینی را در طول سال ۲۰۲۱ بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این بازداشت شدگان ۱ هزار و ۳۰۰ کود و نوجوان و ۱۸۴ زن به چشم می‌خورند در حالی که شمار بازداشت‌های بدون محاکمه یا همان حبس‌های احتیاطی نیز از مرز ۱ هزار ۵۹۵ مورد گذشته است.

تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ حدود ۴ هزار ۶۰۰ فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی و در زندان‌های آن به سر می‌برند که در میان آن ۳۴ زن از جمله یک دختر نوجوان زیر ۱۸ سال به چشم می‌خورند.

شمار کودکان و نوجوانان در بند رژیم صهیونیستی هم تا این تاریخ حدود ۱۶۰ نفر اعلام شده است در حالی که حدود ۵۰۰ اسیر فلسطینی نیز بدون محاکمه در زندان‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

۹ نفر از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطینی نیز در میان بازداشت شدگان هستند.

براساس پایش صورت گرفته حدود۶۰۰ اسیر فلسطینی دچار بیمارهای مزمن بوده که در این میان ۴ نفر مبتلا به سرطان و ۱۴ نفر دیگر هم تومورهای خوشخیم دارند.

فؤاد الشوبکی با ۸۱ سال سن کهنسال‌ترین اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فلسطین اشغالی مشرق فلسطین رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، این حملات در نابلس، الخلیل و رام الله انجام شد و به شهادت ۵ شهروند فلسطینی انجامید و خسارات زیادی به خودرو‌ها و املاک مردم وارد شد.

در این ماه ۱۷۲ جریب از اراضی روستای عرب التعامره در شرق بیت لحم برای توسعه شهرک صهیونیستی سیدی بار توسط دشمن مصادره شد.

همزمان «بتسلیل اسموتریچ» وزیر دارایی صهیونیستی از تصویب طرح تبدیل ۵ تجمع مسکونی صهیونیستی به شهرک قانونی در کرانه باختری خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ماه آوریل ۳۳ تاسیسات فلسطینی، ۸ خانه مسکونی، ۳ خانه غیرمسکونی، ۵ تاسیسات کشاورزی را در قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل و ۱۸ خانه و تاسیسات فلسطینی در رام الله، سلفیت و البیره را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای میان تل‌آویو و مقاومت فلسطین
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...