Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از زمان اجرای «طرح ملی آب امید» آب بهای ۸۳ هزار و ۲۵۳ مشترک آبفای استان همدان رایگان شده است.

به گزارش‌خبرنگار برنا از همدان؛ سید هادی حسینی بیدار با اعلام این خبر، افزود: بر اساس «طرح ملی آب امید» مشترکان آب و فاضلاب به چهار دسته کم مصرف، خوش‌مصرف، پرمصرف و بدمصرف تقسیم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مشترکانی کم مصرف که تا یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند از تخفیف صد در صدی برخوردار خواهند شد.

حسینی بیدار افزود: این طرح به منظور تشویق مشترکان برای اصلاح الگوی مصرف و حمایت از مشترکان کم مصرف اجرا شده است.

وی اضافه کرد: طرح آب امید، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی برای مشترکانی است که یک سوم الگوی مصرف تعیین شده را مصرف خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کلید خورد، گفت: برهمین اساس ۶۴ هزار و ۵۷۳ مشترک شهری و ۱۸ هزارو ۶۸۰ مشترک روستایی از مزایای این طرح (برخورداری از آب رایگان) بهره مند شدند.

وی یادآورشد: بر همین اساس در بخش شهری ۹۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در بخش روستایی ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (در مجموع یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان ) تخفیف شامل حال مشترکان شهری و روستایی شده است.

حسینی بیدار افزود: برای اجرای این طرح، اقامتگاه‌های غیر دائم مانند ویلاها و باغ ویلاها مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی نخواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بر اساس این طرح مشترکان پرمصرف که روند مصرف آب را تغییر نمی دهند، آب بهای آن‌ها گرانتر محاسبه می شود.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و همچنین ۸۲۳ روستای استان همدان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی(لوله کشی) بهره‌مند هستند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب وفاضلاب استان همدان آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین