Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی کیفیت خوبی نداشت و سرعت آن پایین بود، اما نکته مثبت این دیدار پیروزی بر تیم خوب و ساختارمند جواد نکونام بود. کسب ۳ امتیاز این مسابقه نشان از ذهنیت قوی و میل بازیکنان به پیروزی داشت؛ در حال حاضر استقلال ساختار و فرم بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عملکرد خوب استقلال در خط دفاع و حمله گفت: بر خلاف سال‌های گذشته تفکر استقلال و مجیدی تغییر کرده است و آن‌ها بر این باورند که ابتدا گل نخورند و سپس به گل برسند. این باعث شده تنها ۲ گل دریافت کنیم و با ۱۷ گل یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ باشیم. فرهاد و شاگردانش به این باور رسیده‌اند که اگر گل نخورند قطعاً به گل هم خواهند رسید.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد خوب بازیکنان این تیم و شایستگی آن‌ها برای دعوت به تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی و همچنین مهدی مهدی‌پور شایستگی دعوت به اردوی تیم ملی را دارند. مهدی‌پور خیلی بهتر از قبل شده و توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده است و با پیشرفت بیشتر، قابلیت بازی برای تیم ملی را هم خواهد داشت.

بهمن طهماسبی در خصوص تقابل هفته بعد استقلال با آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کرد، اما به باور من آن‌ها در بالای جدول نخواهند ماند و به میانه‌های جدول خواهند رفت و استقلال می‌تواند آن‌ها را شکست دهد. بازیکنان استقلال به خودباوری رسیده‌اند و در هر بازی به شکست دادن حریف و نزدیک شدن به قهرمانی باور دارند و این بسیار خوب است. امیدوارم بازی خوبی را همراه با پیروزی استقلال شاهد باشیم. بیشتر بخوانید: یکه‌تازی استقلال در صدر جدول با سوپر گل مهدی‌پور/ مجیدی انتقام جام حذفی را از نکونام گرفت

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت