Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال 2021 با تمام فراز و نشیب هایش برای رئال مادرید تمام شد و حالا سال هیجان انگیز 2022 در پیش است، کارلتو تیمش را برای رقابت در تمام جام ها به میدان می فرستد و از آن طرف، فلورنتینو پرز هم ایده های جذابی برای تقویت ترکیب کهکشانی ها دارد. 

ختافه از رئال مادرید پذیرایی می کند. 

اطلاعات بازی ختافه و رئال مادرید تاریخ برگزاری: یکشنبه، 12 دی 1400 (2 ژانویه 2022)  ساعت برگزاری: 16:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کولیسئوم آلفونسو پرز، ختافه تورنمنت: هفته 19 لیگ برتر انگلیس - فصل 22-2021 داور: ماریو مالرو بررسی وضعیت تیم های ختافه و رئال مادرید

ختافه: تیم کیکه سانچز فلورس به خجالت آورترین شکل ممکن و با تحمل شکست 5-0 مقابل تیم دسته سومی اتلتیکو بالیارس از کوپا دل ری کنار رفت اما پس از آن با گل دقیقه 3+90 پوودا توانست اوساسونا را شکست دهد تا تعطیلات سال نو را با آرامش پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ختافه مشخصا این فصل هم برای سقوط نکردن خواهد جنگید وثابت شده که فاصله میان این تیم تا آن تیمی که به لیگ اروپا رفت و آژاکس را حذف کرد، بسیار زیاد است!

رئال مادرید: رئال مادرید در حقیقت بدشانس بود که در سال 2021 دستش از جام کوتاه ماند اما همه شواهد به ما می گویند که تیم آنچلوتی آن قدر توانمند است که توانایی جنگیدن برای تمام جام های ممکن را داشته باشد. رئال مادرید مدعی اول کسب عنوان قهرمانی در لالیگا است و سخت به نظر می رسد تیمی پیدا شود که شاگردان آنچلوتی را به چالش بکشد. 2022 به چندین دلیل برای مادریدی ها هیجان انگیز خواهد بود و دیدار با تیم جنوب مادریدی ختافه، شروع داستان رئال مادرید در سال 2022 محسوب می شود. 

ترکیب احتمالی ختافه و رئال مادرید

 

اخبار بازی ختافه و رئال مادرید

آنچلوتی: شکست ناپذیری با حضور ام باپه؟ تیم شکست ناپذیر وجود ندارد؛ لالیگا باید ادامه پیدا کند

سال 2022، سال مادریدی شدن کیلیان ام باپه / عکس

علاوه بر کورتوا، تست کرونای والورده و کاماوینگا نیز منفی شد

جدول لالیگا

 

 غایبان تیم های ختافه و رئال مادرید

 

نکات بازی ختافه و رئال مادرید رئال مادرید در 7 بازی آخر مقابل ختافه کلین شیت کرده است.  رئال مادرید در 8 بازی از 9 بازی آخر لالیگایی خود پیروز شده است.  رئال مادرید طی 16 بازی آخر مقابل ختافه شکست ناپذیر بوده است.  ختافه در 3 بازی خانگی آخرش کلین شیت کرده است.  ختافه 5 بازی است که در لالیگا شکست نخورده است.  رویارویی های اخیر ختافه و رئال مادرید 

 

بهترین های ختافه و رئال مادرید از نگاه هواسکورد

 

  پیش بینی هواسکورد

ختافه 0-2 رئال مادرید

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه ! + فیلم خودش منتشر کرد رونمایی از بدل بیرانوند + عکس جایگاه استقلال و پرسپولیس در صورت تغییر جدول لیگ جواب جالب توخل در مورد پیشرفت لوکاکو: تمرین، بازی، مصاحبه نکردن! فریم به فریم با شادی گل جنجالی رودری مقابل آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ختافه و رئال مادرید بازی ختافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم

هری کین امیدوار است ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید مقابل تیم او کاری از پیش نبرد.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در فرم ایده‌آلی پیش از بازی مقابل رئال مادرید قرار دارد.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه‌ایش رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید   بازی مقابل رئال مادرید

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد

جود بلینگام

او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است اما می‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام ندهد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم