Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت سنگین چپ پاهای پرسپولیس و آمادگی بالای آن ها خیال یحیی گل محمدی را بابت منطقه چپ خط دفاعی آسوده کرده است

درخشش علی شجاعی در بازی های گذشته رقابت را در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس افزایش داده است.

به گزارش طرفداری، علی شجاعی که از شروع فصل جدید اغلب بازیها را دور از ترکیب بود، پس از بازی با هوادار با تصمیم یحیی در ترکیب اصلی به میدان رفت و جالب این که در پست غیر تخصصی دفاع چپ هم موفق شد نمایش درخشانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک خوش تکنیک در جریان بازی مقابل پیکان ثانیه هایی بعد از ورودش به زمین گل سوم تیمش را در هفته دهم لیگ برتر به ثمر رساند و همین اتفاق کافی بود تا نظر کادرفنی به استفاده از این بازیکن جلب شود و شجاعی برای اولین بار در فصل جاری در یک مسابقه از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و طی ۹۰ دقیقه حضورش، نمایش بسیاری خوبی را در جام حذفی مقابل ویستا توربین ارائه کرد.

او در بازی با ویستا توربین حضور فعالی در سمت چپ خط دفاعی داشت و بارها و بارها نفوذ کرد و با ارسال های خود بازیکنان را صاحب فرصت کرد. نکته مهم کیفیت ارسال های شجاعی است که کار را برای گلزنی مهاجمان و دیگر بازیکنان آسان تر می کند.

آن هم با توجه به این که در سیستم و تدابیر فنی گل محمدی، سرعت و تکنیک مدافعان کناری و همین طور نوع ارسال هایی که انجام می دهند بسیار حیاتی است. شجاعی در بازی با ویستا توربین، ذوب آهن و سپاهان حضور درخشانی داشت و توانست خودش را به منطقه چپ خط دفاعی سرخ ها و تفکرات یحیی تحمیل کند.

از این رو به احتمال زیاد در بازی با تراکتور نیز شجاعی گزینه اول کادرفنی برای بازی در دفاع چپ خواهد بود. هرچند که وحید امیری نیز بهترین روزهایش را پشت سر می گذارند و سعید آقایی نیز از انگیزه های فوق العاده ای برای رویارویی با تیم سابقش برخوردار است.

 

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه ! + فیلم خودش منتشر کرد رونمایی از بدل بیرانوند + عکس جایگاه استقلال و پرسپولیس در صورت تغییر جدول لیگ جواب جالب توخل در مورد پیشرفت لوکاکو: تمرین، بازی، مصاحبه نکردن! فریم به فریم با شادی گل جنجالی رودری مقابل آرسنال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چپ خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6099748

دیگر خبرها

  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)