Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده، اما به مراتب به فرم خوب خود خواهد رسید و با مشخص شدن مدیرعامل به انسجام بهتری هم خواهد رسید.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی مهم‌ترین چیز کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خیلی خوب و با امکانات سپاهان بود که حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی شیطنت‌هایی در فضای مجازی انجام گرفت تا با حاشیه‌سازی جَو این دیدار را خراب کنند، اما کادرفنی و بازیکنان باهوش عمل کردند و توانستیم پیروز مسابقه باشیم.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: سید جلال در دفاع پرسپولیس یک وزنه و یکی از بهترین‌های تیم است. پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده، اما به مراتب به فرم خوب خود خواهد رسید و با مشخص شدن مدیر عامل به انسجام بهتری هم خواهد رسید.

*مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌ زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حُسن بزرگ پرسپولیس در این دیدار صرف فعل خواستن و عطش برای پیروزی بود که در بین تمام بازیکنان، کادر فنی و حتی تدارکات و تیم پزشکی هم دیده می‌شد. سرخپوشان در این بازی خیلی خوب دویدند و محکم و مقتدرانه بازی کردند، اما هنوز مانند سال‌های قبل نیستیم، هرچند مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد.

داداش‌زاده در رابطه با خطر حذف از آسیا و مشکلات پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: این مسائل حاشیه‌ای آرامش را از تیم می‌گیرد، از رئیس جمهور محترم می‌خواهم به این مسائل ورود کنند، زیرا پرسپولیس تیم دولت است و پول بیت المال در آن خرج می‌شود. مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند و مشخص شود این پول‌ها چگونه هزینه شده و کجا رفته‌ است؟ مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌های زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند و این بدهی‌ها باعث بحران برای تیم و نگرانی هواداران شده است.

*نتایج داخل زمین رقم بخورد، قهرمان می‌شویم

وی در خصوص تقابل پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها سخت و مشکل هستند و نباید هیچ کدام از حریفان را دست کم بگیریم و باید در هر بازی برای پیروزی وارد زمین شویم. تراکتور یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران و در حال حاضر در لیگ برتر است، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتایج در داخل زمین چمن رقم بخورد و دست‌های پشت پرده در آن‌ها دخالت نداشته باشند پرسپولیس می‌تواند مجدداً قهرمان شود. امسال سال بسیار سختی برای ماست و دیدیم که اتفاقات عجیب زیادی افتاد. اگر پرسپولیس را به حاشیه نبرند، مشکلات حل شوند و به آرامش برسیم و همچنین یک مدافع راست، یک هافبک و یک مهاجم خوب جذب کنیم قطعاً می‌توانیم به قهرمانی ششم برسیم. نباید اجازه دهیم اختلافی بین مدیر، کادر فنی، بازیکنان و هواداران پیش بیاید و به حاشیه برویم، اگر خواسته‌های سرمربی برطرف شود می‌توانیم به موفقیت‌های گذشته برسیم.

بیشتر بخوانید:
داداش‌زاده: می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند/ بازیکنان تیم آرامش ندارند

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزاد داداش زاده پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزاد داداش زاده پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مدیران ناکارآمد خواهد رسید داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" با اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر حالا کادر فنی پرسپولیس مثل تمام تیم‌های لیگ برتری برنامه پیش روی خود را تا روز آخر می داند و بر اساس آن برای تمرینات خود  زمان بندی می‌کند.

با مشخص شدن این برنامه پرسپولیس طی یک ماه و شش بازی دشوار باید هم فاصله امتیازی خود با استقلال را جبران کند هم به گونه ای نتیجه بگیرد که شانس اول قهرمانی باشد و سرانجام به جام دست یابد.

برای این منظور سرخ ها شش بازی دشوار و نفسگیر در پیش دارند که  سه تا از آنها در ورزشگاه آزادی و سه تای دیگر خارج از خانه برگزار می شود با این تفاوت که بازی خارج از خانه مقابل هوادار هم در تهران  و زمین حریف برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ شش بازی پایانی پرسپولیس از چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز و یازده خردادماه به پایان خواهد رسید.

فاصله بازی سپاهان تا نساجی و سپس فاصله بازی نساجی تا هوادار پنج روزه است اما از بازی با هوادار تا دیدار مقابل استقلال خوزستان 10 روز فاصله افتاده است.بعد از آن نیز فاصله بازی ها پنج روز پنج روز خواهد بود.

از سه بازی خانگی سرخ ها مقابل سپاهان ، استقلال خوزستان و مس رفسنجان تنها بازی هفته آخر در تاریخ یازدهم خردادماه جمعه برگزار خواهد شد.

نکته مهم این برنامه نسبت به فصل قبل اینجاست که پرسپولیس در بازی آخر در خانه و در روز جمعه میزبان است  اگر شرایط در آن روز به گونه ای رقم بخورد که سرخ ها به قهرمانی برسند مقابل هواداران خودشان و در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم