Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها  اظهار داشت: از مجموع این آمار ۵۱۸ هزار نفر نوبت اول و ۷۵ هزار نفر نوبت سوم و یادآور را دریافت نموده اند.

وی افزود: پوشش واکسیناسیون در جمعیت بالاتر از ۱۲ سال در استان در نوبت اول ۹۲ درصد و در نوبت دوم ۸۲ درصد است.

یزدان پناه تصریح کرد: در خصوص واکسیناسیون نظام آموزشی ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۹۳  درصد و نوبت دوم ۸۱ درصد واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: در حوزه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیز ۹۵ درصد نوبت اول و ۹۱ درصد نوبت دوم را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۰۸ هزار و ۲۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که میزان مرگ و میر بیماری در استان ۱۳۹ در یکصد هزار نفر و در کشور ۱۵۷ در هزار نفر جمعیت می باشد، این نشان از بیشتر بودن میزان بروز بیماری در استان نسبت به میانگین کشوری است.

یزدان پناه بیان کرد: تاکنون ۵۰۵ هزار نفر به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان مراجعه نموده اند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۳۸۷ نفر بستری و ۲۹ هزار و ۲۷۵ نفر ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: هم اکنون ۱۱۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند که ۳۳ نفر مثبت قطعی می باشند.

وی ابراز داشت: هم اکنون روند بیماری در استان ثابت است و خوشبختانه تاکنون روند غیر طبیعی مشاهده نشده اما با توجه به درگیری استان های همجوار به امیکرون ورود بیماری دور از انتظار نیست و احتمال اینکه طی روزهای آینده شناسایی بیمار داشته باشیم باید هرگونه آمادگی را ایجاد نماییم.

یزدان پناه گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از ۴۵ درصد رسیده که نیاز است نظارت های بیشتری هم از سمت سازمان های برون بخشی و هم مردم صورت پذیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج یزدان پناه هزار نفر نوبت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد