Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در سطح استان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه، کارگاه هنری، پویش‌های مجازی، فعالیت های رسانه‌ای، محافل ادبی و اجراهای هنری، همایش‌های فرهنگی، مسابقات، عکس و پوستر، دیدار و فعالیت‌های تبلیغی و محیطی از مهمترین محورهای اصلی این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های هنری و پویش‌های مجازی در این ایام برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس، نمایشگاه و کارگاه نقاشی، پوستر و عکس نوشته، محافل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی و هنری به این مناسبت در سطح استان برگزار می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه همچنین سه شب شعر و محفل ادبی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقه تجسمی "قهرمان ملی" در سطح استانی، همایش شعر و روایتگری "سردار دلها" با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، انتشار پوستر و عکس نوشته و مسابقه کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی و اجرای تعزیه و نمایش‌های آیینی از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی محیط ادارات و مجتمع‌های فرهنگی تابعه، تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی از طریق رسانه‌ها و نشریات نیز در طول ایام دهه بصیرت انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها دهه بصیرت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه بصیرت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دهه بصیرت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود