Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدحسن فتحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مکتب سردار سلیمانی، مردم در راس امور قرار دارند و تکیه به آنان دارای اولویت است که مسوولان باید با ترویج این مکتب ضمن اعتقاد و احترام بیشتر به مردم از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید سلیمانی هم در داخل کشور و هم در خارج کشور در عرصه مبارزه با داعش در سوریه و لبنان همواره در جمع مردم بود و مردمی بودن مهم ترین ویژگی این شهید بزرگوار بود.

رییس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: سردار سلیمانی قبل از اینکه یک فرمانده نظامی باشد یک چهره محبوب نزد جوانان مومن و مبارز منطقه بود.

وی افزود: حرکت مذبوحانه آمریکا که به تاسی از روش رژیم صهیونیستی در ترور فرماندهان حماس و حزب الله انجام شد به هیچ عنوان یک دستاورد نظامی محسوب نمی‌شود بلکه نتیجه وادادگی و بزدلی آنها در برابر دستاوردهای بزرگ جبهه مقاومت است چون همچون گروه‌های کوچک تروریستی دست به ترور و حذف افراد می‌زنند.

فتحی ادامه داد: آمریکا اگرچه خود را مدافع حقوق بشر و اصل حاکمیت کشورها معرفی می‌کند اما ترور یک مقام رسمی در کشور ثالث را براساس کدام یک از قوانین و حقوق بین الملل می‌توان توجیه کرد؟ این اقدام نشانه خوی استکباری آمریکاست.

سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی روز جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ در نتیجه حمله بالگرد آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تربت حیدریه گام دوم انقلاب پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تربت حیدریه گام دوم انقلاب دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تربت حیدریه گام دوم انقلاب سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

 مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد